כסף וצרכנות

בשורה קשה לצרכנים: השוקולדים האהובים מתייקרים

עוד התייקרות במשק והפעם במותג השוקולדים האהובים שצפוי להעלות מחירים כבר בשלישי הקרוב בשיעור של 10%-15%
ענת סימן טוב |  1
מארס, סניקרס, באונטי (צילום shutterstock)
חברת השוקולדים האהובה מארס רגלי הודיעה בשבוע שעבר על עליית מחירים שתחול כבר ביום שלישי הקרוב.
רגע לפני החג, מארס רגלי, המייבאת את מותגי השוקולד האהובים כמו מארס, M&M, סקיטלס, באונטי, אורביט, טוויקס ועוד, הודיעה לרשתות המזון על עליית מחירים שתיכנס לתוקף ב-1 באפריל. העלייה צפויה להיות בשיעור של כ-10%–15% עבור המוצרים השונים אותם היא מייבאת.
בהודעה שנמסרה לרשתות קמעונאיות המזון, ציינה החברה 'מארס רגלי' כי: "בשנים האחרונות מוצרי מארס הושפעו באופן משמעותי מעליות במחירי הייצור, הלוגיסטיקה, חומרי הגלם וההובלה הימית, ובשל כך לא נותרה לנו ברירה אלא לשקף את העלויות הללו במחירי מוצרנו".
כפי שצוין, מארס רגלי אינה חברת השוקולדים היחידה שתעלה מחירים ב-1 לאפריל. גם חברת פררו, המחזיקה במותגים כמו פררו רושה, נוטלה, טיק טק ועוד, הודיעה לפני כמה חודשים על עליית מחירים שתצא לפועל באותו תאריך.
 
העלייה במחירי השוקולד מצטרפת גם להתייקרות המתקרבת במחירי החלב, שצפויה להיות בשיעור של כ-1.5%. זאת, בעקבות עליית מחירי החלב הגולמי שהמחלבות משלמות לרפתנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בשורה קשה למייקרים. נשאיר אותם על המדפים. (ל"ת)
    מחיר מופרז? לא קונה! 03/2025/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור