כסף וצרכנות

הסופרמרקטים בישראל חוגגים: אלה המוצרים שזינקו ב-250% במכירות

חברת המשלוחים וולט חשפה את הנתונים החל משעות הבוקר של המוצרים עליהם הישראלים מסתערים בסופרמרקטים בלבד
מערכת ice | 
עליית מחירים-אילוסטרציה AI (צילום shutterstock)
בעקבות התקיפה באיראן, שונו הנחיות פיקוד העורף לצמצום התקהלויות בכל רחבי הארץ, וצרכנים רבים כבר החלו לנהור לרשתות המזון שמוגדרות כעסקים חיוניים בשעות חירום. הרשתות מדווחות על פעילות ערה מאוד החל משעות הבוקר.
על פי גורמים בענף, עיקר הרכישות מתמקדות במים, נייר טואלט ושימורים. הרשתות מציינות כי הן פועלות כרגיל וערוכות לקלוט את קהל הצרכנים – הן מבחינת מלאי והן מבחינת שירות. התנועה ברשתות קפצה בכ-300% ויותר. הרשתות מדווחות על תורים ארוכים ועגלות עמוסות.
בתוך כך, חברת המשלוחים וולט חשפה את הנתונים החל משעות הבוקר של המוצרים עליהם הישראלים מסתערים. למעשה, במוצרים הבאים חלה עלייה של 250% במכירות: חלב, קוטג׳, מים מינרליים, מלפפונים, מעדנים, עגבניות, חלה, במבה ובננות.
מהחברה נמסר: "בשל הצורך הגובר באספקת מוצרים חיוניים – ובהם משלוחים מסופרים, פארמים וחנויות נוחות – אנו נערכים לפתיחה הדרגתית של הפעילות הבוקר (שישי, 7:00), באזורים שבהם הדבר מתאפשר, בכפוף להנחיות.
דווקא בימים כאלה, אנחנו עושים כל מאמץ לאפשר ללקוחות לקבל את מה שהם צריכים, ולבתי העסק והוולטרים להמשיך ולהתפרנס – כל עוד הדבר אפשרי ובטוח. עבור עסקים רבים, היכולת להמשיך לפעול גם בחירום היא קריטית. ייתכנו שיבושים ועיכובים בפעילות באזורים מסוימים, בהתאם למצב הביטחוני ולהנחיות המשתנות. נודה על סבלנות והבנה מצד כלל קהילת המשתמשים בפלטפורמה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה