כסף וצרכנות
זינוק של 55% ברכישות ברשתות המזון: הישראלים מתכוננים לשהייה ממושכת
בעוד ההוצאות הכלליות של הציבור בירידה, רשתות המזון חוות עלייה חסרת תקדים ברכישות, המצביעה על תחושת דחיפות והיערכות מתמשכת למציאות החדשה
הימים האחרונים ברשתות המזון היו עמוסים, לחוצים ובעיקר מטורפים – הן עבור הצרכנים והן עבור רשתות המזון. כיום נראה כי הפעילות מתונה מעט יותר.
חברת שבא פרסמה היום את נתוני התשלומים בכרטיסי האשראי מאז תחילת המבצע, וחושפת מידע מעניין. לפי נתוני שבא, נרשמה ירידה של 11.9% בהוצאות הציבור בכרטיסי אשראי במהלך סופשבוע הראשון של מבצע "עם כל לביא". במקביל, נרשמה עלייה של 55.3% בהוצאות הישראלים ברשתות המזון במהלך ימי שישי-שבת האחרונים לעומת הסופשבוע שקדם לו.
בסופשבוע האחרון, הישראלים היו עסוקים בעיקר ברכישות ברשתות המזון, מה שגרם לירידה בהוצאות בתחומים אחרים בהשוואה לסופשבוע הקודם ולירידה כוללת של 11.9%. היקף ההוצאות בכרטיסי אשראי בסופשבוע האחרון עמד על כ-1.319 מיליארד שקלים, לעומת 1.477 מיליארד שקלים בסופשבוע שלפניו.
בנוסף, נרשמה עלייה של 13.8% בהיקף ההוצאות בעסקאות אונליין – 588.85 מיליון שקלים בסופשבוע האחרון, לעומת 517.45 מיליון שקלים בסופשבוע הקודם.
ההוצאות ברשתות המזון זינקו בשיעור של 55.3%. בימי שישי-שבת האחרונים היקף ההוצאות ברשתות המזון עמד על 422.18 מיליון שקלים, לעומת 271.93 מיליון שקלים בסופשבוע הקודם.
ההוצאות ברשתות המזון זינקו בשיעור של 55.3%. בימי שישי-שבת האחרונים היקף ההוצאות ברשתות המזון עמד על 422.18 מיליון שקלים, לעומת 271.93 מיליון שקלים בסופשבוע הקודם.
עוד ב-
מחברת שבא נמסר כי "הירידה בהוצאות הציבור בכרטיסי אשראי נובעת בעיקר מסגירת ענפי מסחר רבים במשק, בעקבות הנחיות פיקוד העורף לציבור. עם זאת, הירידה בסופשבוע הראשון של המבצע נמוכה משמעותית ביחס לימים הראשונים שלאחר ה-7 באוקטובר 2023, אז היקף ההוצאות בכרטיסי אשראי צנח בכ-30% בהשוואה לשבוע שלפני".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



