כסף וצרכנות

קוקה קולה תחל למכור משקאות ישירות לצרכן עד הבית

על רקע הביקוש הגובר למשלוחים והעומס על רשתות המזון, נביעות תאפשר לכל צרכן להיכנס לאתר ייעודי שהקימה, ולהזמין ישירות הביתה את מגוון משקאות החברה המרכזית, אשר יגיעו תוך יום עסקים אחד
עינת שחק |  1
קוקה קולה עד הבית (צילום unsplash, pexels)
בצל העומס על רשתות המזון בתקופה זו וזמני המשלוחים הארוכים כתוצאה מהסגר ומההכנות לחג הפסח, קוקה קולה מוותרת על התיווך של רשתות אלה ומשווקת משקאות ישירות לצרכנים. בתוך כך, אתר משלוחים שהקימה נביעות, "נביעות ועוד" יאפשר להזמין משקאות של כל קבוצת קוקה-קולה ישראל מהיום למחר. 
בין המשקאות שניתן יהיה להזמין נמצאים נביעות, נביעות+, כלל משקאות משפחת קוקה-קולה, פריגת, קרלסברג, טובורג, קמפרי, ג'וני ווקר ועוד. עד כה אפשרה נביעות רק ללקוחות ברי המים להרחיב את סל המוצרים מלבד מים, אך עם פרוץ המשבר והצורך של צרכנים נוספים, פתחה נביעות את הפלטפורמה לקהל הרחב.
באתר ייכללו מוצרים והצעות ייחודיות כדוגמת "שישיות מעורבות" של 1.5 ליטר ממגוון המשקאות של החברה המרכזית, רביעיית בקבוקים אישיים (500 מ"ל) של פריגת ועוד, כאשר כל הזמנה תעמוד על מינימום של  100שקלים והמשלוח ייכלל בעלות.
בכך מצטרפת החברה לחברות מזון נוספות במשק אשר פועלות בעת זו מול הצרכן. כך לדוגמא, תנובה השיקה במשבר את אתר 'תנובה עד הבית', שמציע משלוח מארזים של מוצרי חלב מבית החברה בעלויות של 78-132.90 שקלים; שטראוס תמכור תחת פלטפורמת "נוי השדה" את מוצרי המחלבה, מוצרי מחלבת יטבתה, מוצרי יד מרדכי, חטיפי אנרגיה ופריכיות, כמו גם את מגוון מוצרי הקפה של החברה; חברת הייבוא שסטוביץ עלתה עם אתר ייעודי הנקראה "theonlinestore" לרכישת המוצרים אותם היא מייבאת, בהם פסטה ברילה, טונה ריו, דאודורנטים של ספיד סטיק, משחת השיניים קולגייט ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צרכן
    יצחק 04/2020/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שמפריע בכל הפרסומים שאין כתובת להתקשרות/יצירת קשר עם הספקים/יצרנים .טוב יעשו המפיצים כאשר יציינו את מחירם של המוצרים
    סגור