כסף וצרכנות

מתכוננות להמריא: אלה חברות התעופה שחוזרות לפעילות בארץ

לאט לאט חוזרות חברות התעופה לפעילות בישראל. וויזאייר, אייר בלטיק, אייר קנדה ועוד - מתי כל אחת צפויה לשוב לפעילות, באיזו תדירות ומה לגבי נוסעים שטיסותיהן בוטלו זה מכבר בשל המצב?  
מערכת אייס |  1
נתב"ג (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של נמל התעופה בן-גוריון)
אופק ורוד לענף התעופה המקומי: עוד ועוד חברות מודיעות כי ישובו לפעילות סדירה בנתב"ג בחודשים הקרובים. הבוקר (א') הודיעה החברה הלטבית אייר בלטיק כי תשוב לפעילות בישראל החל מיולי הקרוב, והיא לא היחידה. 
חברת וויזאייר תחדש בשבוע הקרוב, החל מהאחד במאי, את טיסותיה לוינה וללונדון. זאת אף שתקנות הבידוד יחולו על האזרחים שישובו חזרה מטיסות אלה. גם חברת בריטיש איירוויז תחזיר בתאריך זה את הטיסות בקו לונדון-תל-אביב.
ביוני צפויה לחזור לפעילות אייר קנדה חרף תקנות מחמירות המחייבות אף הן בידוד למשך שבועיים. גם יונייטד איירליינס, אשר המשיכה לטוס לארץ משך כל התקופה תגביר את טיסותיה לנתב"ג החל מה-4 ביוני בקווים ניוארק-תל אביב וסן פרנסיסקו-תל אביב. גם אייר בלטיק כאמור, תפעיל טיסות לארץ החל מיולי הקרוב, ותחל לפעול החל מאמצע מאי במספר ערים אירופיות. 
קראו עוד ב-ice
עצירת הטיסות ברחבי העולם הובילה לירידה של כ-90 במספר הטיסות מינואר האחרון, כך על פי נתוני ארגון יורו-קונטרול לעידוד תעופה באירופה. על פי יאט"א, ארגון חברות התעופה הבינלאומי, הירידה בפעילות בענף התעופה צפויה להסתכם לכדי להפסדים מצטברים של מעל 300 מיליארד דולר.
באחרונה אישרה הממשלה תיקון לחוק התעופה לפיו חברות תעופה שביטלו טיסות לישראל יהיו מחוייבות להחזיר לנוסעים את כספם בתוך 90 יום עבור טיסות שבוטלו החל מה-1 במרץ ועד לסוף מאי, עם אפשרות להארכה לחודש נוסף.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להביא וב את האחרונה לארץ????
    חן 04/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עניין??? זה שבן אדם נכנס לבידוד שבועיים בנתיים נוסע במונית ופוגש אנשים עד שנכנס לבידוד. אח"כ בגלל האנשים האלה כל המדינה רינה להכנס לבידוד!!??
    סגור