כסף וצרכנות

גבולות סגורים, חופשה תחת מגבלות: פורסם התו הסגול החדש למלונות בארץ

עם 35% מהתפוסה המקסימלית בחדר האוכל, איסור על כניסה של מי שאינו אורח המלון, הקפדה מוגברת על עטיית מסיכה וללא הברים והמועדונים - אלה ההגבלות החדשות על הפעלת בתי המלון בצל הקורונה
איתי פת-יה |  5
חופשה תחת מגבלות (צילום unsplash, freepik)
בגל הראשון קיבלו המלונות את התו הסגול הראשון, וכעת עם הגל השני מגיע גם תו סגול שני – ומחמיר יותר. משרד התיירות פרסם היום (ד') את ההנחיות החדשות להמשך הפעלת המלונות על רקע העלייה בתחלואה בקורונה.
חדרי האוכל יוגבלו ל-35% מהתפוסה המירבית (סעיף זה עדיין טעון אישור של הממשלה), אולם יורחבו השטחים הפתוחים בהם ניתן יהיה להושיב את הסועדים (הפטיו והגינה), בהתאם יוארכו גם שעות פעילות חדר האוכל כשארוחות בוקר יוגשו בין 7:00-12:00, וארוחות ערב בין 18:00. תתבצע הקפדה על שמירת מרחק בין האורחים בתור להגשת האוכל. כמו כן, ברים ומועדונים שמפעילים המלונות יסגרו לגמרי.

 
קראו עוד ב-ice
המלונות יבצעו רישום של האורחים בכניסתם למלון ובכל כניסה לחדר האוכל, עוד הם יחויבו לאכוף באופן קפדני את עטיית המסיכות בכל השטחים הציבוריים. צוות המלון יוכל להזמין משטרה ופקח עירוני במקרה בו אורח לא יענה להנחיות. בשטחי הלובי יורחקו קבוצות האורחים שני מטר זה מזה, כך גם בחדר האוכל.
עוד יופרדו ככל הניתן אנשי הצוות מאורחי המלון, גם בצ'ק אין ובצ'ק אאוט וגם במתן השירותים לאורחים במהלך השהות. מנקים לא יכנסו לחדרים כשהאורחים נמצאים בהם, וכן לא תותר כניסה של מי שאינו אורח המלון.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    עדיף להשאר בבית (ל"ת)
    אבי 07/2020/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    הגבלות הגבלות הגבלות
    אנונימית 07/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עושה ממש חשק לסגור חופשה
    סגור
  • 3.
    באילת יפתחו את העיר יותר משאר המדינה
    לשם 07/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה כדאי שהכתבה תציין זאת
    סגור
  • 2.
    חחחחח....
    צח 07/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם ישראל......
    סגור
  • 1.
    תשארו בבית חבל על הכסף
    יונה 07/2020/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו לא חופשה - זה כלא... אין ברכה אין בר אין מסעדה.. הכל מנות ארוזות... ומחירים בשמים, כי צריך לכסות על ההנחיות הדרקוניות. חבר'ה חבל על הכסף שלכם...
    סגור