כסף וצרכנות

מחכים למשלוח: שופרסל מובילה במספר התלונות שהתקבלו במועצה לצרכנות

מתחילת השנה התקבלו 478 תלונות במועצה על רשתות שיווק המזון - 342 מהן על ההזמנות אונליין, כשעיקר הטענות הן על משלוחים שהגיעו חסרים, באיחור, וכאלה שהושארו מחוץ לבית הלקוח ללא תיאום
איתי פת-יה |  11
שופרסל (צילום freepik)
בצל החשש מסגר נוסף, ברשתות המזון דיווחו כי אמנם הישראלים לא התנפלו על הסניפים כמו בגל הראשון של הקורונה, אולם בשבוע שעבר ההזמנות אונליין צמחו ב-100% לעומת זה שקדם לו. השאלה היא כמה זמן יחכו הלקוחות למשלוחים שהזמינו והאם יגיעו כמו שביקשו, ובהקשר זה חושפים במועצה הישראלית לצרכנות כי מתחילת 2020, כלומר כולל התקופה שלפני הקורונה, התקבלו 342 תלונות על קניות און ליין.
"התלונות מדברות על איחור במשלוחים, השלמת מוצרים חסרים במוצרים יקרים הרבה יותר, איכות ירודה של ירוקות ופירות, חוסר בהזמנה וחיוב על המוצרים החסרים, מוצרים קרים שמגיעים ללא קרח ושמירה על טמפרטורה והשארת המוצרים ליד הדלת ללא תיאום עם הצרכן", כך מפרטים במועצה.

 
קראו עוד ב-ice
כלל התלונות נגש רשתות השיווק הסתכמו ב-478, כשמובילה את הרשימה שופרסל, עם 286 תלונות בסך הכל. מתחתיה רשת רמי לוי עם 95 תלונות, ויקטורי עם 81 תלונות וסוגרות את הרשימה הרשתות מגה ויוחננוף.
רשתות השיווק, מי יותר ומי פחות הגדילו את פעילות האונליין שלהם עוד לפני התפרצות הקורונה, אך המגיפה הביאה את הצרכנים לאמץ את הקניות ברשת בהיקף אליו לא היו מוכנים, מבחינה לוגיסטית וכן מבחינת כוח אדם. עובדי המרכזים הלוגיסטיים שאותרו כחיוביים לנגיף ונשלחו לבידוד יצרו עבור הרשתות בעיה נוספת, כשעמם בודדו גם כל אלו שבאו איתם במגע.
הסבר אפשרי לפערים בין הרשתות ולעובדה ששופרסל ממוקמת במקום הראשון הוא שהיקף הפעילות באונליין אינו זהה בין כל הרשתות, כך שהגיוני שרשת שמוציאה יותר משלוחים תהיו חשופה ליותר תלונות.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    לא כדאי להזמין בכלל באינטרנט משום מקום (ל"ת)
    דודו 01/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    שופרסל קלר חיפה
    יולי 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הסניף הזה בחיפה בולט במיוחד באנשי המשלוחים שמזלזלים בלקוחות ובגללם הפסקתי להגיע לקניות בסניף קלרת
    סגור
  • 9.
    שופרסל
    יוסי 07/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    נכון בגל הראשון היו הרבה תקלות איחור במשלוח . מוצרים חלופיים יקרים ולא תואמים. מוצרים פג תוקף. גם חוסרים. ולא היה עם מי לדבר כי הטלפון שלהם עמוס. אבל לציין היום יש שיפור לטובה יש מענה מהר וגם מחזירים חיוביים של חוסרים ונותנים מענה לכל התקלות.
    סגור
  • 8.
    הזמנות און ליין
    סבינה ציוארה 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הנהגים של שופרסל און ליין, למרות שכבר התלוננתי 3 פעמים, ממשיכים להגיע אלי בלי מסכה.
    סגור
  • 7.
    הזמנות און ליין
    חיפה 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לא ברור כמה הזמנות נעשו בסופר ל וכמה ברמי לוי כמות ה לא מרוצים לא מדברת. אנו למשל מזמינים בסופר ל ומרוצים
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    חחחחחחחחחחחח
    ממש 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    שופרסל משלמים טוב למגיבים בתשלום
    סגור
  • 5.
    אין מה להתלונן על רמי לוי או ויקטורי
    א ג 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הם גם ככה לא עונים, היחידים שבאמת עונים זה שופרסל
    סגור
  • 4.
    אני משופרסל אוליין ממש מאושרת
    רינה 07/2020/21
    הגב לתגובה זו
    1 4
    מהמשלוחים שלהם.לא חסר כלום. מה שחסר מקבלת טלפון!!!. הפירות והירקות סוג א א מזמינה בשרים גלידות הכל בא קפוא עם קרח יבש. דברי חלב המון הכל בא מעולה. ואני אזרחית מבוגרת.אין סיכוי שיכולה להעלות הביתה כזה משקל. בלי שופרסל און ליין לא הייתי שורדת.
    סגור
  • 3.
    שופרסל משלוחים
    רחל לשם 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא יודעת מאיפה הנתונים .אני לקוחה יותר מעשר שנים לשביעות רצוני .
    סגור
  • 2.
    שטויות,
    נטע 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לפחות לשופרסל יש שירות לקוחות לפנות אליו, תנסו את רמי לוי, בדיוק היום כתבו אצלנו שמתקשרים שירות ומספרת בתור בין חמישים לשמונים!! וזה מינימום שעה המתנה למי שיש את הכוח להמתין על הקו.. נכון, יש חוסרים ופשלות, אבל יש מי שמקבל את הפניה ויש החזרים כספיים על חוסרים ובעיות. אני אוהבת את שופרסל ונשארת איתם בכיף ותודה על השירות בפרט בתקופת ההסגר המטורפת שהיתה
    סגור
  • 1.
    איני מסכים
    גבי 07/2020/20
    הגב לתגובה זו
    4 4
    איני מסכים תוכנה.זה שנים שאני מזמין בשופרסל אונליין.כל פניה שלי אליהם בנושא חוסרים או איכות זוכה להחזר כספי.לעומת זאת ניסיתי פעם אחת את רמי לוי ולא אוסיף עוד.
    סגור