כסף וצרכנות

העתיד – במכירות באינטרנט: וואלה שופס רכשה את אתר 'מאמא גורו' ב-10 מיליון שקל

מכירות 'מאמא גורו' זינקו ב-60% מאז התפשטות נגיף הקורונה וצדו את העין של אתר וואלה שופס, שקנה את הפלטפורמה ב-10 מיליון שקל 

מערכת אייס | 
אתר מאמא גורו (צילום freepik, מסך אתר מאמא גורו)
מאמא גורו נפתח כמועדון צרכנות לנשים, וגדל עם השנים להיות פלטפורמת רכישה אינטרנטית המבוססת על המלצות ממקור ראשון של אימהות על מגוון מוצרים ושירותים. משבר הקורונה, שהרחיק את הישראלים מענקיות בינלאומיות כמו איביי ועלי אקספרס, הצליח לקרב אותם לפלטפורמות הישראליות ולהגדיל את היקף המכירות שלהן. לפי ההערכות, מאמא גורו גדל בלא פחות מ-60% מאז חודש מרץ. בעלי המניות העיקריים הם איש העסקים דני כרמון, שהקים את האתר לפני שש שנים, ושותפיו דגן רונן ונועם בוסידן.
אתר וואלה שופס, בבעלותה של משפחת לבנת, קפץ על ההזדמנות להתרחב גם מעבר לקהל הגברי שפוקד בדרך כלל את האתר, ושואף להגדיל את ההיצע שלו גם לקהל האימהות. וואלה שופס, שקיים כבר 20 שנה, מתכוון להשאיר את המותג מאמא גורו, ולחזק את השירות בו באמצעות יכולות הלוגיסטיקה שקיימות אצלו.

(צילום: pexels)
רכישה זו היא אירוע מייצג למגמה הגדולה שהתעצמה בתקופת הקורונה – ענף ה"אי-קומרס", מכירה מקוונת דרך האינטרנט, מילא את החלל שנוצר בשל סגירת החנויות וצמצום המגעים עם פלטפורמות ההזמנות מחוץ לארץ וחווה גידול חסר תקדים בהיקף מכירותיו. את מאמא גורו ייצגה בעסקה עו"ד יעל שמעון מני ממשרד פרל כהן. את וואלה שופס ייצג עו"ד יאיר זהבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה