כסף וצרכנות

מהפכת התשלום לעסקים: מה מציעות אפליקציות התשלום?

אפליקציות התשלומים פונות לאחרונה לענף העסקים הקטנים במגוון שירותי תשלום משתלמים ומותאמים למצב השוק החדש; באיזו אפליקציית תשלום כדאי לכם לבחור? כל הפרטים

ניר קומם |  2
אפליקציית תשלומים
תהליכי הדיגיטציה צברו תאוצה לאור משבר הקורונה, שהביא לקדמת הבמה את הרכישה המקוונת והעיף את כרטיסי האשראי והתשלום במזומן לעבר. פלטפורמות התשלום בנייד מפתחות את שירותיהן בהתאם, ומציעות מגוון שיפורים עבור בעלי העסקים הקטנים והלקוחות. "המהלך נולד מתוך הרצון לאפשר לבעלי העסקים הקטנים בישראל דרך קלה ונוחה לקבלת תשלום באופן דיגיטלי, במיוחד כעת בתקופה בה עסקים רבים נדרשים להמציא את עצמם מחדש", מוסרת שרית בק ברקאי, מנהלת פעילות PayBox.
אז איזו אפליקציה היא המשתלמת ביותר לעסק שלכם? תשפטו בעצמכם:
bit
אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים חברה לחברת הפינ-טק "משולם פתרונות תשלום" לפיתוח מוצר חדש הבנוי מיסודו לעסקים. השירות מאפשר ללקוחות האפליקציה לשלם לבתי העסק ללא מגבלת תקרה שנתית. bit לא תגבה מבעל עסק שלא קיבל תשלום. עם זאת, bit לוקחת עמלה של 1.2% על כל עסקה.
PAY
האפליקציה של בנק לאומי מציעה ללקוחות לחלק את תשלומיהם ל-5 תשלומים בתקרה של 2,000 שקלים לפעימה, בעוד שבעל העסק מקבל את הסכום המלא במיידית – תוך מתן אשראי מטעם הבנק. לקוחות לאומי לא יחויבו בעמלה על העברות באפליקציה, אך עמלות צפויות להיגבות מלקוחות בנקים אחרים על ידי הבנקים של הלקוחות. עבור לקוחות הבנקים האחרים, התקרה השנתית לעסקאות עומדת על 50,000 שקלים, ועבור לקוחות לאומי – עד מיליון שקלים בשנה.
PayBox
השירות המותאם לעסקים של PayBox מאפשר לעצמאיים ובעלי עסקים קטנים לייצר לעצמם "לינק אישי" לעמוד תשלום בפייבוקס, אותו הם יכולים לשים ברשתות החברתיות שלהם, באתר בית העסק או לייצר קוד QR פיזי לתשלום באפליקציה. הפיתוח החדש מאפשר סכום העברה שנתי של עד 150,000 ש"ח ללא עמלות סליקה וללקוחות כל הבנקים. כל בעל עסק יכול לייצר לעצמו ערוץ תשלום נוסף שגם יחסוך לו בעלויות וגם יכול להקל עליו מאוד בקבלת תשלומים בדיגיטל ואף בבית העסק עצמו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ניסיתי את כולם אבל...
    לירית 09/2020/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כעצמאית יצא לי לעבוד עם כל האפליקציות. בהתחלה הייתי זורמת עם הלקוחות, היום אני פשוט מכוונת אותם לשלם בפייבוקס כי למה שאשלם עמלות שורה על כל הפקדה כשבפייבוקס יש לי את האפשרות לחסוך בעמלות. מעבר לזה המכסה השנתית שהם מאפשרים היא מאוד גבוהה 150k וכך אני רגועה שלא מגבילים אותי.
    סגור
  • 1.
    יהיה נחמד
    ארז 09/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהיה נחמד אם תזכירו את אפליקציית okbye הישראלית שבאמת עשתה מהפכת תשלומים לעסקים המאפשרת למשתמשיה לשלוח לינק מאובטח בסיום שיחה בלחיצה אחת המאפשר ללקוח לחייב את עצמו בדף מאובטח. הלינק נשלח ישר לווטסאפ גם אם האיש שאיתו דיברנו לא נמצא בין אנשי הקשר. זו מהפכה אמיתית כי הספק כבר לא צריך לבקש את מספר הכרטיס של הלקוח! . הכל מאובטח
    סגור