כסף וצרכנות

בדיקה: האם הייתם מוכנים להחליף ספק תקשורת בשביל הגנת סייבר ואפילו לשלם על זה?

סקר של אלוט שהקיף 11,400 לקוחות מרחבי העולם מצא כי כשני שלישים מהצרכנים ישקלו להחליף ספק תקשורת, על מנת לקבל הגנת סייבר טובה יותר. כמה ישלמו על כך?
שרון טל | 
סייבר (צילום freepik)
המרחב האינטרנטי טומן בחובו לא מעט הזדמנויות אך גם סכנות רבות כמו חדירה לפרטיות ואף השתלטות על מוצרי התקשורת שלנו כמו הסמארטפונים, הטאבלטים והמחשבים האישיים. דרך להיאבק בכך היא הקמת חומות אש ופתרונות אבטחה נוספים שיקשו על האקרים פשוטים להשיג את המידע שלנו אם באמצעות פריצה דרך קוד או באמצעות ניסיונות פישינג. כיום, ספקיות תקשורת רבות מציעות שירותי הגנת סייבר ואנטי וירוס, הן בשל הביקוש הגובר, והן בשל הצורך להגן על פרטיות המשתמשים.
ספקית התקשורת ופתרונות האבטחה אלוט, ערכה סקר צרכנים עולמי בנושא אבטחת מידע. אלוט נעזרה ב-Coleman Parkes Research כדי לסקור 11,400 לקוחות של ספקי שירותי תקשורת מרחבי העולם במהלך הרבעון השני והשלישי של 2020.
ממצאי הסקר העלו כי 28% מהמשתמשים יחליפו בוודאות ספק שירותים כדי להבטיח פתרון סייבר ברמה גבוהה. 40% ציינו כי ישקלו להחליף ספק על מנת לקבל הגנה טובה יותר.
עוד העלו ממצאי הסקר כי 90% מהמשתמשים בעולם ציינו כי הם מרגישים שספק השירותים צריך להציע פתרון אבטחה למכשירים שלהם. על מנת להנות משירות שכזה, צרכנים ישלמו, בממוצע, כמעט 5 דולר לחודש לפתרון סייבר קיים, שלא דורש מהם דבר, אשר יגן על המכשירים שלהם.
"צרכנים מעוניינים לראות בקישוריות אינטרנט ככלי אמין ובטוח לשימוש", ציין משה מורן, סגן נשיא למכירות צפון אמריקה באלוט. "באמצעות פתרון אבטחה מבוסס רשת למשתמשי רשתות אלחוטיות ונייחות, ספקי שירות יכולים לפתח מנוע צמיחה להכנסות, אשר מפחית נטישת מנויים ומשפר נאמנות למותג על ידי מענה לצרכי הלקוח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה