כסף וצרכנות

בריטניה היא המדינה הראשונה שמאשרת את החיסון של פייזר

הממלכה המאוחדת הודיעה כי היא תתחיל לחסן את התושבים כבר בשבוע הבא, בחיסון המוערך בכ-95% יעילות. בריטניה היא המדינה הראשונה במערב שמאשרת חיסון לנגיף הקורונה - דבר המפעיל לחץ על ארצות הברית
מערכת ice | 
חברת פייזר (צילום freepik, ויקיפדיה, pexels)
בזמן שכל העולם מצפה בקוצר רוח לחיסונים, בריטניה מודיעה היום (רביעי), כי היא מאשרת את החיסון של חברת פייזר, בניהולו של אלברט בורלה. בהודעה מתאם משרד הבריאות הבריטי עולה כי, החיסון עומד בסטנדרטים המובילים של בטיחות, איכות ויעילות. בריטניה היא המדינה המערבית הראשונה שמאשרת חיסון לקורונה, והקדימה את ארצות הברית שבה גם יוצר החיסון של פייזר.
על פי הדיווחים בבריטניה לא מבזבזים זמן, וכבר בשבוע הבא יחל מבצע לחיסון האוכלוסייה במדינה. עד כה לא יודעים עדיין איזו קבוצת אוכלוסייה תקבל את החיסון כרגע, אך הצפי הוא שתינתן תחילה עדפות לקשישים ולצוותים הרפואיים. 
האישור של הבריטים עשוי להפעיל לחץ על ארצות הברית לאשר גם כן את החיסון שיוצר במדינה. כאמור, זה לא החיסון הראשון שיצא לקורונה בעולם, כאשר רוסיה וסין הפיצו גם כן את החיסון שלהם, אך יש לקחת אותו בעירבון מוגבל עקב מחסור בדיווחים מחקריים. 
בשבועות האחרונים הייתה ביקורת בבריטניה על כך שהיא נשארת מאחור ברכישת החיסונים, אך הפעם דווקא היא זו שתתחיל לחסן ראשונה. הוזמנו מראש 40 מיליון מנות של החיסון, שיעילותו עומדת על 95% הצלחה, על פי ההערכות. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה