כסף וצרכנות

מסך האייפון 11 לא מגיב למגע? אפל תחליף אותו בחינם

חברת הענק הכריזה על תכנית החלפת מסכים למכשירים שיוצרו בין נובמבר 2019 למאי 2020. כדי לברר אם האייפון שלכם פגום, הקלידו את המספר הסידורי שלו באתר החברה
רועי בהריר-פרל | 
אייפון שבור (צילום Pexels)
אפל דיווחה אמש (שבת) על פגם במסך המגע של חלק ממכשירי אייפון 11, שגורם לכך שהמסך אינו מגיב למגע, והודיעה כי היא תחליף את המסכים התקולים ללא עלות. חברת הענק, כהרגלה במקרים כאלה, לא סיפקה פרטים נוספים בנוגע למהות התקלה ולמה שגרם לה, אף לזכותה ייאמר שהיא יצרה תכנית החלפה מסודרת, עם כמה דרכים שבהן ניתן יהיה לבצע את התיקון בחינם.
על פי אפל, התקלה במסך המגע קיימת במכשירי אייפון 11 שיוצרו בין נובמבר 2019 למאי 2020. ניתן לברר האם המכשיר זקוק להחלפת מסך על ידי הקלדת המספר הסידורי שלו בעמוד התמיכה של אר החברה. מהמידע הזעום שאפל בכל זאת הסכימה לשחרר עד כה עולה כי התקלה קיימת רק במכשירי אייפון 11 ולא במכשירי אייפון 11 פרו ואייפון 11 פרו מקס.
בדומה לתכניות החלפה קודמות של אפל, גם הפעם ניתן יהיה לבצע את החלפת המסך בסניפי המשווקים הרשמיים. על סמך ניסיון העבר, ניתן להניח כי במידה שקיימות בעיות נוספות במכשיר - כמו למשל, שבר במסך - ייתכן שהשירות לא יינתן בחינם. בנוסף, אפל מסרה כי התיקון יתבצע ללא עלות בטווח זמן של עד שנתיים מיום רכישת המכשיר וכי בעלי מכשירים שכבר תיקנו את המסך על חשבונם מוזמנים לפנות אלייה ישירות והיא תחליט אם לזכותם.
הנקודה החיובית: בהתבסס על המקרים האחרונים שבהם אפל השיקה תכנית תיקונים או החלפות - הפעם האחרונה הייתה במרץ השנה, כשנדרש תיקון לחלק ממכשירי האייפד מדור שלישי - אפשר להניח שגם זו תבצע במהירות וללא מהמורות מיותרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה