כסף וצרכנות

לעובדי המדינה יש מה לחשוש? המדינה תמשיך בהסכם עם שירביט

במשרד האוצר הודיעו כי גם בשנת 2021, המדינה תמשיך לבטח את רכבי העובדים בשירביט. על פי ההודעה, ההחלטה להמשיך את ההתקשרות נובעת מהתייעצות עם הגורמים המפקחים על הנושא שקבעו כי החברה יכולה להמשיך את התנהלותה
ארנולד נטייב |  1
שירביט (צילום freepik , מסך כאן 11)
למרות דליפת המידע ממתקפת הסייבר על חברת שירביט, משרד האוצר הודיע היום (ראשון), כי המדינה תמשיך את ההתקשרות עם חברת שירביט לביטוח רכבי עובדי המדינה לשנת 2021.
בלשון ההודעה נכתב כי וועדת המכרזים באגף החשב הכללי ביצעה מעקב צמוד אחר ההתפתחויות מול הגורמים המפקחים, לרבות רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון שהינה הרגולטור האחראי על חברות הביטוח, מערך הסייבר הלאומי, והרשות להגנת הפרטיות. לאחר סדרת התייעצויות שקיימה הוועדה ובשל העובדה שרשות שוק ההון התירה לחברה להמשיך ולספק שירותים בתחום הביטוח ללקוחותיה וללקוחות פוטנציאליים, החליטה הועדה על המשך ההתקשרות מול חברת שירביט.
במשרד האוצר עוד הוסיפו כי, עובדי המדינה אינם מחוייבים לבטח את רכבם הפרטי אצל חברות הביטוח שזכו במכרז בכלל, ובכלל זה אצל חברת שירביט. עובדי המדינה רשאים לבטח את רכבם בכל חברת ביטוח לבחירתם, כאשר השתתפות המדינה בביטוח רכבם תהיה בשיעורים שבין 92% ל- 100%, לפי הכללים הנהוגים. 
עובדים שכבר סגרו את פוליסת הביטוח לשנת 2021 בשירביט, יוכלו לבטל את הפוליסה ללא עלות ויהיו רשאים לבטח את רכבם בחברת ביטוח אחרת לפי בחירתם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מידע חלקי
    היודע 12/2020/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה הזוכה השנייה במכרז אינה מוכנה לבטח את מי שצריך לבטח בשרביט באותם תנאים של המכרז. כלומר, ניתן לבטח בחברה אחרת, בעלות גבוהה יותר.
    סגור