כסף וצרכנות

שיא אחר שיא: הביטקוין יחצה את רף 30 אלף הדולר עד תחילת 2021?

המטבע הדיגיטלי כבר נשק היום לרמה של 29 אלף דולר, כשהגיע בשיאו ל-28.6 אלף דולר ועלה בכ-8%, ציון הדרך הבא נראה קרוב מתמיד, האם ביממה הקרובה יצליח לעשות את הדרך לשם?
כפיר אדר | 
ביטקוין (צילום freepik)
2021 כבר נמצאת מעבר לפינה ותוך פחות מיומיים נכנס לשנה החדשה. אין ספק ש-2020 הייתה השנה של הביטקוין. המטבע הדיגיטלי פרץ את כל הסכרים, רמס את כל התחזיות והכפיל את ערכו במאות אחוזים תוך חודשים ספורים. מי זוכר שעוד השנה הערך שלו עמד על 3,000 דולר?
אחרי שחצה את רף ה-20 אלף לפני כחודש ואת ה-25 אלף דולר ממש לא מזמן, הביטקוין מסתכל 'בלבן של העיניים' ליעד הבא שלו - 30 אלף דולר. האם הוא יצליח לעשות את זה בזמן שנותר עד כניסת 2021? הבוקר (רביעי) הוא כבר הגיע לערך של 28.530 דולר, נושק ל-29 אלף דולר והעלייה שלו הסתכמה בכ-8%.
עלייה של כזו גם מחר (כ-2,000 דולר כפי שקרה היום) יכולה להביא אותו לרף חדש של 30 אלף דולר ולחזק עוד יותר את מעמדו כמטבע הדיגיטלי המוביל בעולם ובפער ניכר. אגב, ב-2017 הערך היה פחות מ-1,000 דולר.
שגיא בקשי, מנכ"ל חברת Coinmama, המספקת שירותי קנייה ומכירה של מטבעות קריפטו בעולם, מדגיש כי: ״כפי שאמרנו בעבר, מחיר הביטקוין הוא לא הפרמטר הכי מעניין לעקוב אחריו, למרות שהוא תופס כותרות. מדובר במגמה מובהקת, בתהליך אימוץ הרעיון על ידי אינדיבידואלים, ועכשיו אותם אינדיבידואלים שחלק מהם גם מובילים תאגידי ענק רוכשים ביטקוין עבור חברות".
עוד טען: "כסף של אינדיבידואלים הביא את ביטקוין עד הלום, ועדיין ישנם רק כ 10-20 מיליון אנשים בעולם שמחזיקים יותר מ $100 בביטקוין, זו קבוצה קטנה מאוד. מה שייקח את ביטקוין מכאן ועד להפיכתו להיות מטבע רזרבה עולמי - אלו הגופים המוסדיים, תאגידי הענק ואפילו מדינות שנכנסות לתחום. כמה שזה משמח לראות ביטקוין חזק, זה מאוד עצוב לראות את נפילתו של הדולר - וייתכן שהתהליך הזה יהיה הרסני עבור הרבה מדינות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה