כסף וצרכנות

ההשקה הבאה של אפל: אוזניות בלי "מקל" ואייפון SE גדול יותר

ענקית הטכנולוגיה מתכננת אירוע חגיגי באפריל 2021, בו יושקו ה-Air Pods Pro 3 והדור השלישי של האייפון המוזל. המסך של ה-SE צפוי לגדול מ-4.7 ל-5.5 אינץ'
רועי בהריר-פרל | 
אפל (צילום ZONEofTECH יוטיוב, unsplash)
אפל מתכוונת להשיק באפריל הקרוב אייר-פודז חדשות לצד דגם חדש של אייפון SE. כך, על פי דיווח של רשת האספקה הסינית הגדולה Macotakara בסוף השבוע האחרון. נכון לרגע כתיבת שורות אלה, ניתן לבשר כי צפוי עיצוב חדש של אריזת ההטענה לאוזניות, אבל הפרטים בנוגע לאייפון המוזל החדש עדיין מעורפלים.
על פי הדיווח, אוזניות הדור השני של Air Pods Pro תישארנה דומות לקודמותיהן מבחינה חיצונית, בעוד שהקייס צפוי לגבוה מעט על חשבון הרוחב שלו: מ-45.2 מ"מ בדגם הקיים הוא יגבה ל-46 מ"מ בגרסה החדשה, בעוד שרוחבו יקטן מ-60.6 מ"מ במודל הנוכחי ל-54 מ"מ בגרסת הדור השני.
דיווחים קודמים, ביניהם אחד של בלומברג, טענו כי האוזניות החדשות עצמן תהיינה קומפקטיות, מעוגלות, מותאמות יותר לאוזן ונטולות החלק המוארך שבתחתיתן - בשורה משמעותית עבור משתמשי אפל רבים שפחות אהבו את ה"מקל" המדובר. אם אכן כך תיראנה האייר פודז החדשות, מדובר יהיה ביישור קו של אפל עם האוזניות המעוגלות של סמסונג ושל אמזון.
לצד האוזניות, כאמור, יושק באפריל גם אייפון חדש מדגם מוזל - אייפון SE 3. כרגע עדיין לא ידוע עליו הרבה, אבל נוכח העובדה שהמודל הקודם של SE הושק בדיוק שנה קודם לכן - באפריל 2020 - אפשר בהחלט להניח כי מדובר בדיווח מבוסס. על פי שמועות ממקורות שונים, אפל מפתחת בימים אלה גרסה גדולה יותר של ה-SE, עם מסך בגודל 5.5 אינץ' (לעומת 4.7 אינץ' בדגם הנוכחי) ועיצוב דומה לזה של אייפון 8 פלוס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה