כסף וצרכנות

ממשלת בריטניה תשלם מענק לאזרחים כדי שלא יפרו בידוד, כמה יצטרך כדי להשאיר בבית?

רק רבע מאלו שנמצאים חיוביים לנגיף נשמעים להוראות ונכנסים לבידוד, ובבריטניה בה מספר המתים מקורונה הוא הגבוה ביותר באירופה, מאבדים שליטה. בממשל ג'ונסון חשבו על רעיון יצירתי לתשלום לכל מי שיפר בידוד
יהודה לוינגר | 
משכורות בבריטניה (צילום freepik, pexels)
אזרחי בריטניה חוששים להישאר בבידוד ולאבד הכנסות, וזו הסיבה שהממשל של בוריס ג'ונסון החליט בצעד חריג לקדם הצעת חוק לתשלום חד פעמי כדי להשאיר בבתים אזרחים שאובחנו כחולי קורונה, וזאת לאחר מקרים רבים של הפרות של כאלו עם תסמינים שסירבו להיבדק מחשש שיצטרכו להיכנס לבידוד.
המצב בבריטניה השתנה בעקבות גילויה של המוטציה הבריטית שלהערכת הממשל הורגת יותר, והממלכה נמצאת בסגר השלישי כאשר מספר המתים בה מהנגיף הוא הגבוה באירופה. על פי הנתונים שהציגו בשביל הצעת החוק, רק 25% בלבד מאלו שנמצאו חיוביים לנגיף נכנסו לבידוד, וכי 15% לאחר הבדיקות החיוביות חוזרים לעבוד כרגיל.
על פי הצעת החוק, שעוד רחוקה מאישור, יצטרכו להשקיע בממשלה הבריטית לא פחות מ-2 מיליארד ליש"ט בחודש בשביל הפיצויים לאלו שנשארו בבידוד, במהלך שיביא לכל אחד מענק חד פעמי של 500 ליש"ט - 685 דולר.
כאשר כל המסחר בבריטניה סגור, וההוראות הן רק ליציאה לצרכים חיוניים בלבד - מקווים בממשל שהמענק החד פעמי ישאיר את חולי קורונה בבתים. בתוך כך, הועלה גובה הקנס למפרי ההנחיות ועורכי מסיבות ביתיות לסכום של 800 ליש"ט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה