כסף וצרכנות

כוכבת "הארי פוטר" פרשה ממשחק בגיל 30, כמה היא שווה?

אמה ווטסון שכיכבה בסרטי "הארי פוטר" ו-"היפה והחיה" לקחה צעד אחורה מאור הזרקורים כדי להתמקד ביחסיה עם ארוסה בדרך להקמת משפחה. אבל אל תדאגו לה מבחינה כלכלית, כמה באמת הרוויחה השחקנית מסרטי הילדים?
מערכת ice |  2
הארי פוטר אמה ווטסון (צילום האינסטגרם הרשמי של הארי פוטר)
אמה ווטסון נפרדת מהוליווד, כך מדווחים היום (שלישי) סוכנויות הידיעות בבריטניה, כאשר על פי הסוכן שלה כוכבת הקולנוע וויתרה על הקריירה שלה במשחק וכי נכון לעכשיו היא אינה מתחייבת לשום אפשרות לסרטים או סדרות בתקופה הקרובה.
על פי הדיווחים, כוכבת סרטי "הארי פוטר" לקחה צעד אחורה מאור הזרקורים כדי לבלות עם ארוסה, איש העסקים ליאו רובינטון, איתו היא בזוגיות בשנה וחצי האחרונות, כאשר אותה "ירידה למחתרת", כך על פי מקורבים לשחקנית, מקושרת לרצונה להקמת משפחה.
בני הזוג התגוררו בחשאי באיביזה במשך מספר שבועות עד לפני חודש, במה שנראה כחופשה ארוכה שהתמקדה בקריאה על הנושא הטבעוני, ועתה הם שבים ללוס אנג'לס. בן זוגה יתרכז בהגדלת הרווחים ממכירת קנאביס חוקי. 
אבל ווטסון כנראה לא צריכה לדאוג לעתידה. השחקנית החלה את קריירת הקולנוע שלה כבר בגיל עשר עם סדרת הסרטים "הארי פוטר", ונכון להיום הונה מוערך בשווי של 80 מיליון דולר. על פי אתר celebritynetworth, בשיא הקריירה שלה בעת ששיחקה כדמות הנשית הרמיוני ב-"הארי פוטר" היא הרוויחה 15-20 מיליון דולר בשנה משכר המשחק בלבד. בקיץ 2007 היא כבר הרוויחה 13 מיליון דולר ועל פי עדותה היא "מסודרת כלכלית" ולא תצטרך לעבוד כדי להתפרנס שוב.
בין השנים 2009-2010, דורגה ווטסון כשחקנית המרוויחה ביותר בהוליווד, לאחר שרק בשנת 2009 גרפה לא פחות מ-24.8 מיליון דולר. בסדרת "הארי פוטר" הרוויחה ווטסון 4 מיליון דולר רק מהסרט "הארי פוטר ומסדר עוף החול", כאשר עבור 2 הסרטים האחרונים בסדרה היא כבר הרוויחה 30 מיליון דולר. בסך הכול מכלל סרטי הארי פוטר הרוויחה ווטסון כ-70 מיליון דולר.
מעבר לסרטי "הארי פוטר" גם עבור הסרט "היפה והחיה" משנת 2017 הרוויחה ווטסון 15 מיליון דולר, כאשר ברובם הגיעו לאור ההכנסות הרבות של הסרט ותמלוגים. ווטסון גם עסקה מהצד בקריירת דוגמנות כאשר בשיאה, בקמפיין של בית האופנה הבריטי ברברי בשנת 2009 היא קיבלה על פי הדיווחים משכורת בת 6 ספרות.
בשל חששותיה מחדירה לפרטיות של צלמים ורכלנים למינהם, ווטסון רכשה בשנת 2017 בית המוגדר "כחסין לפפראצי", כאשר גם הרכישה נעשתה דרך הסקייפ עם סוכן נדל"ן שלא ראתה מעולם. כאמור, בסך הכול מוערך שוויה של השחקנית הצעירה בכ-80 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בית מוגן פפרצי
    תוהה 03/2021/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה בדיוק אומר?
    סגור
  • 1.
    כמה היא שווה?
    ליאור דבש מילר 02/2021/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה אתם אתר שמתמכר נשים?
    סגור