כסף וצרכנות

דירוג התורמים למרוץ לנשיאות ארה"ב נחשף: איפה מוקם שלדון אדלסון?

בפורבס דירגו את אנשי העסקים שתרמו הכי הרבה במאבק בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ על הבית הלבן. הטייקון הישראלי שהלך לעולמו לפני שבועות ספורים תרם יחד עם אשתו מרים 218.4 מיליון דולר, המקום הראשון אגב תרם מעל מיליארד דולר
מערכת ice |  2
ג'ו ביידן (צילום פייסבוק/ג'ו ביידן)
במגזין פורבס היוקרתי דירגו את התורמים המובילים בקרב על נשיאות ארצות הברית בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ שהוכרעה רק לפני כחודש עם השבעתו של המועמד הדמוקרטי לנשיאות בלי כל התנגדות של המפלגה הרפובליקנית. אז הנה הרשימה ואיפה הנציג המזוהה ביותר עם ישראל?
את המקום הראשון תופס מייקל בלומברג שתרם לא פחות מ-1.2 מיליארד דולר בקרב על הבית הלבן גרסת 2021. ראש העיר ניו יורק לשעבר שמוערך בלמעלה מ-54 מיליארד דולר, השקיע את הסכום הגבוה ביותר, כמעט פי 3 מהמקום השני.
אבל מי הגיע למקום השני? תום סטייר וקאט טיילור שמוערכים בכ-1.4 מיליארד דולר, שתרמו 414.9 מיליון דולר. אל המקום השלישי מגיעה הזווית הישראלית - שלדון אדלסון המנוח ואשתו מרים. לפני מותו, הבעלים של ישראל היום השקיע 218.4 מיליון דולר בתמיכתו במפלגה הדמוקרטית, זה לא הספיק.
במקום התשיעי איזק ולאורה פרלמוטר ששווים יחד 6.1 מיליארד דולר והם העניקו תמיכה בגובה 24.3 מיליון דולר לטראמפ. סוגרים את העשירייה הראשונה ג'יי ג'ו ומרלן ריקטס שתרמו 22.3 מיליון דולר לקמפיין של דונלד טראמפ. שם מעניין נוסף, אבל שהגיע למקום ה-12 הוא וינס מקמהון ואשתו לינדה הבעלים של ארגון ההיאבקות WWE שתמכו בטארמפ בכ-18.4 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שלדון תרם לדמוקרטים וזה לא הספיק? תקנו מהר (ל"ת)
    רמי 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    נראה לי שאינכם מדייקים בעובדות
    מישל 02/2021/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלדון אדלסון ז״ל ואישתו ד״ר מרים אדלסון תרמו למפלגה הרפובליקנית. ואין זה נכון שביידן נבחר ללא התנגדות הרפובליקנים . איזו מן עיתונות זו?
    סגור