כסף וצרכנות

קניון עופר רחובות מתחדש בחנות קוסמטיקה של הרשת הזאת

קניון עופר רחובות הוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים והחדשניים בשפלה ובין הראשונים שנפתחו בו סניפי רשת של חברות בינלאומיות גדולות כמו H&M ו-ZARA. עכשיו מצטרפת לקניון רשת חדשה בתחום הקוסמטיקה
שירה יום טוב | 
WOW קוסמטיקה (צילום WOW)
רשת הקוסמטיקה WOW LONDON פותחת השבוע  סניף דגל בקניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר.  הסניף החדש משתרע על שטח של כ- 123 מ"ר וממוקם בקומה השנייה. בחנות ימכרו מגוון רחב של מוצרי קוסמטיקה, איפור, טיפוח, בישום, מוצרי שיער, אקססוריז, תיקים, ארנקים, תכשיטים ועוד.
WOW LONDON הוא מותג קוסמטיקה המתמחה באיפור, טיפוח ואקססורייז עם וותק של 15 שנה בשוק, מייצר קשת רחבה של מוצרים ייחודיים בסטנדרטים מחמירים.  הקונספט הייחודי והחווייתי של ONE STOP SHOP הן בחנויות והן באתר, בשילוב עם איכות המוצרים והמחירים הנוחים הופכים את WOW להיות חברה פורצת דרך וייחודית בתחומה.
יהודה אורן, מנכ"ל קניון עופר רחובות הגיב על כניסת החנות למתחם ואמר, "פתיחת סניף הדגל של WOW הוא חלק ממהלך אסטרטגי במסגרתו עתידים להיכנס לקניון  מותגים מובילים נוספים, לצד שדרוג מותגים קיימים, במהלך החודשים הקרובים".
קניון עופר רחובות נחשב למוקד משיכה לעשרות אלפי תושבי רחובות והסביבה. בקניון 2 קומות מסחר , בין בתי עסק הפעילים בקניון, רשתות מהמובילות בארץ, כגון: ZARA ,ברשקה ,פול אנד ביר, אדידס, h&m  ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה