כסף וצרכנות

חנות ראשונה של טסלה בישראל - מתי אפשר להזמין נסיעת מבחן?

חברת הרכב המדוברת בעולם פתחה היום חנות ראשונה בארץ, זאת לאחר כחודשיים בהם אפשרות הרכישה לישראלים פתוחה במתכונת און-ליין.. ומתי אפשר יהיה להזמין נסיעת מבחן במכונית הנחשקת? 
מערכת ice |  3
טסלה בישראל (צילום אוליבר פיטוסי פלא 90 עריכה אייס)
בקניון רמת אביב נפתחה היום (חמישי) חנות הפופ-אפ הראשונה של טסלה בישראל. לצד החנות הוקמה גם עמדת תצוגה בה מוצג הדגם של מודל 3. אנשי מכירות של החברה נותנים במקום הסברים על הדגם, אופן השימוש והטעינה, החנות והתצוגה נפתחו לפרק זמן מוגבל של שלושה חודשים.
התצוגה בארץ כוללת כרגע את מכונית טסלה מודל 3 אדומה בגרסת ה-Long Range. עלות הרכב לצרכן המקומי מסתכמת בכ-245 אלף ש”ח. יש לציין כי המודל הבסיסי של טסלה 3 שמגיע בצבע לבן עולה רק כ-185 אלף ש”ח. נציגי טסלה במקום ערוכים לענות על שאלות ולהסביר על הדגם, אך את הזמנות הרכישה עצמן מבצעים בשירות עצמי בעמדת המק שליד, זאת לצד האפשרות שקיימת כבר כחודשיים – הזמנה אונליין.
נציגי טסלה במקום אומרים כי בעוד חודש ניתן יהיה להזמין נסיעת מבחן ברכב ולהסתובב עם המכונית המדוברת בעולם ברחבי תל אביב. טסלה כבר הצליחה למכור מאות רכבים בישראל. כ-300 רכבי טסלה שהוזמנו במשלוח הראשון כבר עלו על הכביש לקראת סוף השנה עתידים להגיע לארץ ולהיפתח לשיווק גם דגמי ה-S וה-X.
רכבי טסלה. צילום, יח"צ
בניגוד לתפיסה הרווחת של פיזור מרכזי שירות וסוכנויות, טסלה, דוגלת בשיטה אחרת ממה שאנחנו מכירים. החברה מפעילה מרכז שירות אחד בלבד הממוקם בפתח תקווה. מסירת מאות המכוניות הראשונות שהגיעו לישראל נעשתה בשטח נמל אשדוד ולא במרכזים הקשורים בחברה, וכמו כן כרגע קיימת בארץ עמדת הטענה יחידה בקניון עזריאלי.
טסלה מציעה הנעה אחורית בגרסת הבסיס בעלת הטווח המוצהר של 448 ק"מ ותאוצה עד ל-100 קמ"ש ב-5.6 שניות. הנעה כפולה בשני הדגמים הבכירים יותר הראשון הוא ה-long range  שמכסה 580 ק"מ ומאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות ומחירו 231,700 אלף ₪. גרסת ה-Performenc  היא הספורטיבית ביותר בהיצע ומלבד טווח מוצהר של 567 ק"מ, היא מאיצה מהר יותר מרוב מכוניות הספורט הנמכרות בארץ ומאיצה  ב-3.3 שניות ל-100. מחירה של הגירסה הוא 267 אלף ש"ח.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המחיר
    סמי 06/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחירים קפצו ביותר מ10% מלפני חודש. איך אפשר לסמוך על חברה שתנודתיות המחירים כזו חריפה כשאין מלאי והרכבים יסופקו בעתיד מי יודע לאן הם יגיעו עם המחיר הסופי . עליה במחיר גוררת אחריה גם עליה בשרות בחלפים וכמובן בביטוח ...
    סגור
  • 2.
    כל נהג מונית יכול לרכוש טסלה
    נהג מונית 04/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    2 נהגי מונית שיתחלקו ברכב ישלמו 230k על גרסת הלונג רנג’. כל אחד מהם יחסוך בשנה 25k ש”ח דלק וטיפולים . בחמש שנים כל אחד יחסוך 100k ש”ח . כך שעלות החשמל 10k + תשלום רכב 20k. יוצא שכל נהג מונית שלם נטו = 30k . מעבר לזה , פחות עייפות , יותר נוחות, יותר בטיחות, מונית ממותגת ושווה וכייפית. אפשר להציע נסיעות מיוחדות בטסלה בתוספת תשלום .
    סגור
  • 1.
    הרכב בתמונה שגוי
    הרכב מימין זה וולוו 04/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תסתכלו לפני שמעלים תמונה. הרכב מימין זה בכלל וולוו.
    סגור