כסף וצרכנות

מלון יוקרה חדש ב-15 מיליון שקל ברמת הגולן, כמה יעלה לכם לילה?

מלון יוקרתי חדש יושק ברמת הגולן בהשקעה של 15 מיליון שקל. כמו מלונות יוקרה אחרים, גם הוא מציע אירוח לזוגות בלבד ובלי ילדים. האם המיקום בצפון הרחוק הוזיל את העלויות?
מערכת ice |  1
מלון פרא (צילום איה בן עזרי)
מלון "פרא" ייפתח כבר בקיץ הקרוב באתר ההיסטורי "בית המכס" למרגלות רמת הגולן, לאחר השקעה של 15 מיליון שקל. הריזורט היוקרתי יכלול 27 סוויטות והוא ישתרע על פני 8 דונם.
הסוויטות ממוקמות ב-4 בניינים שונים אשר שומרו על יסודות האתר ההיסטורי "בית המכס העליון", וכמו מלונות יוקרה אחרים - גם הוא מיועד לזוגות בלבד ללא ילדים.
והוא משתרע על פני 8 דונם. בשלב הראשון יפתחו   27 סוויטות (בהמשך המלון יתרחב לסוויטות נוספות). המלון מיועד  לזוגות בלבד (ללא ילדים).  הסוויטות ממוקמות  ב-4 בניינים שונים אשר שומרו על יסודות האתר ההיסטורי בית המכס העליון. על עיצוב המלון אמונות דנה לייטסדורף ותמרה גלסר-שפרן. המלון  מציע תחת קורת גג אחת: מסעדת שף, מרתף יין, בר לאונג', חדר אירועים פרטי, שירותי ספא, בריכת שחייה, בוסתנים ואולם לאירועים וכנסים. 
בגלל האתר ההיסטורי, ובניסיון לשמר את מיקום, החדרים משוחזרים מיסודות הבניינים המקוריים של בית המכס הצרפתי מ-1919, בחדרים רצפות עץ בנות 150 שנה, קירות מאבני סלע עגולות ותקרות גבוהות המעניקות חוויה אותנטית לאווירה של 1919. מגוון החדרים כולל בין היתר:  סוויטה נשיאותית,   חדרי גן   וחדרי באוהאוס –  אך בכל חדרי המלון קיים מרפסת אישית.
ניהול מלון פרא בצפון הארץ בשותפות  ישי מלכה, מבעלי מלון אלגרה בעין כרם, והיזמים אבי לוי ויאיר ביטון.
במחירי ההשקה, כמו מלונות יוקרה אחרים, לילה באמצע שבוע יעלה לזוג כ-1,800 שקל, כאשר מחיר ללילה בסוף השבוע יתחיל מ-2,200 שקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אחלה השקעה
    מבין 06/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    15 מיליון כלום כסף
    סגור