כסף וצרכנות

סלקום בדרך למהפכה: תספק חשמל למשקי בית ועסקים במחיר מוזל

המהפכה באספקת החשמל יוצאת לדרך וסלקום הודיעה כי תשתף פעולה עם "משק אנרגיה" לכניסה תחום אספקת החשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים עם הטבות משמעותיות ללקוחות | כל הפרטים
מערכת ice |  1
אבי גבאי (צילום פייסבוק ליאור מזרחי פלאש 90)
הרפורמה של רשות החשמל יוצאת לדרך כאשר מרבית החשמל בישראל לא ייוצר יותר על ידי חברת החשמל אלא גם באמצעות אנרגיות מתחדשות, ספקי החשמל יציעו פתרונות התייעלות אנרגטית והצעות ערך של חשמל משולבות עם תחומים אחרים. בקיצור: תחום החשמל יהיה תחרותי יותר, חדשני יותר ומשתלם יותר ללקוח.
במסגרת מהפכה זו, הודיעו הבוקר (שני) סלקום וחברת "משק אנרגיה" על כניסתן לתחום אספקת החשמל ללקוחות פרטיים ועסקיים במסגרת מיזם משותף – סלקום Energy.
במסגרת זו תהיה סלקום Energy  מהראשונות שייכנסו לתחום זה (בכפוף לקבלת רישיון לאספקת חשמל), ובכוונתה להציע שורה של הטבות ללקוחות. השילוב בין החברה שעשתה מהפיכה בשירותי התקשורת בישראל לבין אחת מהחברות המובילות במשק  הישראלי בתחום האנרגיה הירוקה עשוי להניב ללקוחות תועלת רבה.
כך, משקי בית משלמים כיום בממוצע לחברת החשמל כ-4,000 שקל בשנה, ולאחר הצטרפותם לסלקום Energy יוכלו ליהנות מחסכון של עד 500 שקל בשנה. עסק בינוני, המשלם כ-50,000 שקל בממוצע בשנה, ייהנה מחיסכון של עד 3,000 שקל בשנה ואילו עסק גדול, המשלם כיום כמיליון שקל בשנה, ייהנה מחיסכון של  עד 50,000 שקל בשנה. 
בנוסף, בכוונת סלקום Energy להציע ללקוחות ביתיים ועסקים קטנים שיצורפו לשירות בתוכנית הכוללת התחייבות, ערכת חשמל חכם במתנה (ערכה בשווי 500 שקל הכוללת שקעים חכמים וכן מתג חכם לדוד החשמל הביתי) שיאפשרו לצרכן שליטה מלאה על צריכת החשמל של המוצרים המחוברים לערכה, ניהול חכם מרחוק וכן קבלת מידע בנוגע להיסטוריית הצריכה ושיקוף עלות הפעלת המוצרים במונחי צריכה וכסף.
בכוונת סלקום Energy לאפשר לבעלי רכב חשמלי, להנות מהטבות משמעותיות אשר יכללו, בין היתר, הנחות על התקנת עמדת טעינה ביתית, הנחה בשימוש עמדות טעינה ציבוריות ברחבי הארץ וכן מהנחה בביטוח רכב ייחודי המותאם לבעלי רכב חשמלי.
כמו כן, בכוונתה לתת ללקוחות שיצטרפו לשירות אספקת החשמל של סלקום Energy וגם לשירות הטריפל של סלקום, הנחה נוספת בחשבון החשמל.
סלקום Energy תעודד את לקוחותיה הבייתים והעסקיים להתקין מוצרי אנרגיה מתחדשת ולכן בכוונתה להציע להם הנחה משמעותית בהתקנת פאנלים סולאריים.
בהמשך, צפויה סלקום Energy  להרחיב את פעילותה עם הטבות שונות במגזר העסקי והפרטי, לטובת התייעלות אנרגטית נכונה וכן כניסה לפרויקטים של אגירת חשמל, ניהול וטעינה של רכבים חשמליים בבנייני מגורים ומרכזי עסקים.
במסיבת עיתונאים שהתקיימה, אמר מנכ״ל סלקום, אבי גבאי, כי סלקום ביחד עם משק אנרגיה מתעתדת להביא את המהפכה שחוללה בתחומי הסלולר והטלוויזיה, גם לתחום החשמל. "תחום החשמל הוא התחום הבא שיעבור מהפכה בעשור הקרוב, וכמי שביצעה בהצלחה מהפכה בתחום התקשורת, סלקום תהיה כאן כדי להציע לציבור הצעה מיטבית וחיסכון בעלויות השירות".
חן מלמד, מנכ"ל משק אנרגיה הוסיף כי "החברות סלקום ומשק אנרגיה חולקות ערכים משותפים של חדשנות וכניסה לתחומי פעילות חדשים מחוללי שינוי ששמים את טובת לקוח הקצה בראש מעייניהם. שיתוף הפעולה המוצלח בין משק אנרגיה, קבוצת אנרגיה הפועלת בתחומי יצור ומכירת חשמל ומוצרים משלימים, בסקטורים מגוונים מתחום האנרגיה החל מאנרגיה מתחדשת, אגירה וטעינה חשמלית, לבין סלקום יתרום להוזלה וחיסכון בעלויות החשמל  ממנו יוכלו להינות לקוחות ביתיים ועסקים קטנים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבר נזהרים מסלקום
    אזרח מודאג 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הציבור כבר נזהר ממעללי גבאי ויודע שחברת החשמל תעשה ניתוקים ושביתות עובדים בכל פעם שתהיה בעיה בחשמל בעזה
    סגור