כסף וצרכנות

הטבות מס לתושבי אשקלון? הנושא הבוער יוכרע בשבוע הבא

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר הבטיח בפתח דיון הוועדה הבוקר: "חוק הטבות המס לתושבי אשקלון יעלה לדיון הכנה לקריאה ראשונה בוועדת הכספים בשבוע הבא", כמו כן תקף את הקואליציה על הסחבת בעניין
כפיר אדר | 
פגיעת רקטה באשקלון (צילום פלאש 90)
אחרי סבב הלחימה האחרון במבצע 'שומר החומות', הנושא החם ביותר שגם עמד במרכז ביקורת ציבורית בנושא, היה הענקת הטבות מס לעסקים ולתושבי העיר האשקלון, שהייתה המוקד העיקרי לטילי החמאס מעזה והייתה העיר שספגה יותר מכולן במהלך המבצע, כעת הגיע זמן התשלום.
יו"ר ועדת הכספים, ח"כ אלכס קושניר בפתח דיון ועדת הכספים הבוקר: "בזמן האחרון אני עד לדאגה משמעותית מאוד של חברי מפלגת הליכוד על כך שאשקלון לא מקבלת הטבות מס, כולל הופעות בתקשורת של השר אלי כהן, ומכתבים של חברי ליכוד שונים. אני רוצה לספר את הסיפור כולו שנדע עד כמה הציניות וצביעות מנצחת לעיתים את ההיגיון והבהירות".
קושניר המשיך: "ממשלת הליכוד במשך 12 שנה לא נתנה אף הטבת מס לאשקלון, הפעם הראשונה שהחוק עלה היה באוגוסט אשתקד, מי שהעלה אותו לראשונה היה אני, וכל חברי הליכוד הצביעו נגד והפילו אותו, ששאלנו למה, אמרו שזה לא נכון ופופוליסטי וכל מיני דברים. לאחר שומר חומות הגשתי שוב את החוק, וקיבלנו אפילו פטור מחובת הנחה וכולם היו בעד, ואני חושב שזה חיובי. מאז שהחוק עבר בטרומית עד שהחלפתי את ח"כ גפני, עבר חודש, ובאותו חודש לא חשבו חברי הליכוד שזה דחוף, ולא שלחו מכתבים ולא ביקשו מח"כ גפני להעלות את החוק לקריאה ראשונה. אבל פתאום זה בוער להם".
לסיום הבטיח: "אני רוצה להודיע באופן רשמי שבשבוע הבא ההצעה הזו תעלה להכנה לקריאה ראשונה, כדי לעשות את זה אני לא צריך שום דחיפה מחברי הליכוד, נקיים את ההבטחה ונביא הטבות מס לתושבי אשקלון. לגבי דאגת היתר של חברי הליכוד, כנראה שזה תלוי מצבם, אופוזיציה או קואליציה. אני מזמין אותם להגיע בשבוע הבא לדיון, ואני מצפה שלחוק הזה לא יהיה פיליבסטר ולא משיכות זמן, ונעביר את החוק הזה שכ"כ חשוב עבור תושבי אשקלון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה