כסף וצרכנות

תנובה תעניק חסות לאבישג סמברג, מה גובה הסכום?

לאחר זוכת מדליית הארד ירדן ג'רבי, גם אבישג סמברג הזוכה הטרייה בטוקיו תקבל חסות מתנובה לשלוש השנים הקרובות ותכלול גם את המשחקים האולימפיים בשנת 2024
מערכת ice | 
סמברג מיכל בצר וגרבי (צילום מיכה לובטון)
לוחמת הטאיקוונדו, אבישג סמברג, שזכתה במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו, ומתכוננת בימים אלו למשחקים האולימפיים הבאים בפריז, תוכל לעשות זאת בראש שקט לאחר שחברת תנובה הודיעה על הענקת חסות לספורטאית.
חברת המזון המובילה בישראל הודיעה היום (חמישי) כי היא תעניק חסות לאלופת אירופה בטאיקוונדו, אבישג סמברג. החסות הינה לשלוש השנים הקרובות ותכלול גם את המשחקים האולימפיים ב-2024 בפריז בהם סמברג צפויה להשתתף. היקף החסות נאמד במאות אלפי שקלים.
סמברג תצטרף בכך גם לזוכת מדליית ארד באולימפיאדת ריו דה ז'ניירו, ואלופת העולם לשעבר, ירדן ג'רבי שגם מקבלת חסות מתנובה.
מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של חטיבת החלב בתנובה מסרה לאחר ההחלטה כי "אנו גאים לאמץ ספורטאית ישראלית כמו אבישג סמברג, שמצטרפת למשפחת GO לצד ירדן ג'רבי. מותג GO, המזוהה עם ערכים של נחישות ומצוינות, גאה לתמוך בסמברג שמבטאת ערכים אלה ומהווה מודל לחיקוי לספורטאים וספורטאיות צעירים רבים. אנו מקווים מאוד שהתמיכה שלנו תאפשר לה להתמקד בהשגת היעד הבא שלה: ייצוג מדינת ישראל באולימפיאדה הבאה בפריז".
אבישג סמברג הוסיפה "אני מודה מאוד לחברת תנובה שבחרה לתמוך בי בשנים הקרובות לקראת האולימפיאדת פריז 2024. התמיכה הזו לא מובנת מאליו ונותנת לי שקט כלכלי להתרכז באימונים ובתחרויות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה