כסף וצרכנות

אילון מאסק יצר משרוקית בצורת מכונית - וזה מה שקרה

מייסד ומנכ"ל טסלה, אילון מאסק, הכריז על מוצר מפתיע במיוחד של יצרנית הרכב החשמלי המובילה בעולם – ולמרות המחיר הגבוה, הוא אזל תוך זמן קצר
מערכת ice | 
אילון מאסק, טסלה (צילום flickr/ Steve Jurvetson, pixabay)
מי שלא יכול להרשות לעצמו מכונית חשמלית תוצרת טסלה, עשוי ללכת רחוק כדי להיות בעלים של כל דבר ששם היצרנית המובילה למכוניות חשמליות, ששווה יותר מ-10 יצרניות הרכב הבאות אחריה בשוק, מתנוסס עליו. זו כנראה הנחת היסוד שהובילה את החברה לפתח את המוצר המפתיע שעליו הכריז המייסד והמנכ"ל, אילון מאסק, אתמול בלילה לפי שעון ישראל: משרוקית.
"נשפו במשרוקית (גם: חשפו את השחיתויות) על טסלה!", כתב מאסק בטוויטר, וצירף קישור לעמוד מיוחד באתר החברה שבמקום מכונית מוכר חתיכת פלדת אל-חלד מעוצבת למשעי שכשנושפים לתוכה יוצא צליל שריקה. בציוץ המשך הוא הוסיף: "אל תבזבזו את הכסף שלכם על המטלית הטפשית ההיא של אפל, קנו את המשרוקית שלנו במקום!".
 
המשרוקית, שכאמור עשויה פלדת אל-חלד, נקראת Cyberwhisle ומעוצבת בדיוק – אבל ממש בדיוק – כמו הטנדר המשוריין של טסלה, Cybertruck, שהוכרז באירוע מרשים ב-2019 ואמור היה להגיע לרוכשים ב-2020, אך נדחה כבר מספר פעמים וכרגע לא צפוי לצאת מפס הייצור עד סוף 2022. למרות המחיר הגבוה – 50 דולר – המלאי שלה אזל תוך דקות, וכמה שעות לאחר מכן עמוד המכירה שלה גם הוסר מאתר טסלה, בצעד שעשוי להעיד שמדובר במוצר שלא מתוכנן מלאי נוסף שלו.
המשרוקית המעוצבת כטנדר אינה המוצר המוזר הראשון שמאסק משיק: בתחילת 2018 השיקה חברת הכרייה שלו (שמוכרת גם כ"חברה המשעממת", בשל כפל המשמעות של המילה boring באנגלית) להביור שמחירו 500 דולר ב-20,000 יחידות, וחצי שנה לאחר מכן השיקה טסלה גלשן המעוצב בהשראת המכוניות שלה, עם מרקם של סיבי פחמן בצבעים שחור-אדום, שמחירו היה 1,500 דולר והוא יוצר ב-200 יחידות בלבד. לפני כשנה הוא השיק גם טקילה בבקבוק בצורת ברק ובמחיר של 250 דולר, שנתיים וחצי לאחר שהעלה בדיחת אחד באפריל שכללה בקבוק של מה שהוא קרא לו אז "טסלה-קילה" - שם שנאסר עליו להשתמש בו בשל התנגשות עם חברה מקסיקנית. כל המוצרים הללו אזלו תמיד תוך דקות מהרגע שהגולשים גילו שהם קיימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה