כסף וצרכנות

הביטקוין יחליף את הדולר? התחזית המטורפת שעשויה להתממש

ג'ק דורסי, המנכ"ל היוצא של טוויטר, השמיע תחזית קיצונית לאור העלייה של המטבע הדיגיטלי הבכיר בשנה האחרונה: "הוא בהחלט יכול להחליף את הדולר, אם לא הייתי עובד כל השנים בטוויטר, הייתי עובד בחברה הקשורה לביטקוין"
מערכת ice |  4
ביטקוין (צילום freepik)
מנכ"ל טוויטר לשעבר, ג'ק דורסי, שעזב לאחרונה את ענקית המדיה החברתית שהקים כדי להצמיח את חברת התשלומים שלו, הציג תחזית דרמטית לפיה הביטקוין יחליף בסופו של דבר את הדולר כמטבע הרשמי של ארצות הברית.
מחיר הביטקוין, עלה משמעותית במהלך 12 החודשים האחרונים, אך ירד משמעותית מאז הגיע לשיא של כמעט 70 אלף דולר בשבועות האחרונים, ואיבד יותר מ-30% מערכו תוך קצת יותר מחודש. קריסת מחירי הביטקוין האחרונה פגעה גם במחיר האתריום, שירד כמעט ב-20%.
 
הביטקוין זינק זמן קצר לאחר הציוץ של דורסי והפך מגמת ירידה במהלך הימים האחרונים לעלייה, שהוסיפה 5% למחיר הביטקוין במהלך 24 השעות האחרונות והקפיצה את מחיר האתריום ושוק הקריפטו הרחב יותר. דורסי, שהשיבה לראפר קארדי בי בטוויטר, ששאל "האם אתה חושב שהקריפטו הולך להחליף את הדולר?" - ענה: "כן, הביטקוין יעשה זאת".
דורסי מאמין בביטקוין במשך שנים, לעתים קרובות מדבר על סיכוייו של ביטקוין בראיונות ומוציא שירותים מבוססי ביטקוין גם בטוויטר וגם ב-Square. "אם לא הייתי בסקוור או בטוויטר, הייתי עובד בחברה הקשורה לביטקוין", אמר דורסי בכנס ביטקוין במיאמי ביוני. בזמנו אמר "לשתי החברות יש תפקיד".
ביטקוין, שנוצר לפני קצת יותר מעשור בתגובה למשבר הפיננסי העולמי של 2008, מצא נישה כמו "זהב דיגיטלי", נכס דיגיטלי דל, מבוזר, שחלק מהמשקיעים ואפילו חברות ומדינות החלו להחזיק כחנות. של ערך והגנה מפני אינפלציה וסיכון. עם זאת, אחרים עדיין לא רואים שהביטקוין מחליף אי פעם את הדולר ומטבעות אחרים שנקראים פיאט, בגיבוי ממשלתי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ארה"ב לא תיתן לביטקויין לאיים על הדולר (ל"ת)
    קשקשן בגרוש 12/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    ביטקוין
    אלכס 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 4
    כל ממזר מלך . כשאין מנהיג לעולם. העולם חי בפרמידה .
    סגור
  • 2.
    איזה קישקוש
    אומני שמומני 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    עשוי...?! מי הקהל יעד שלכם...זלזול באינטליגנציה..
    סגור
  • 1.
    משהוא יבוא במקום הבנקים
    רק מזומן 12/2021/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא ביטקוין הבנקים הם מקור הנזק העולמי.
    סגור