מינויים

עידן חדש בטוויטר: זה המנכ"ל החדש שיחליף את דורסי

לאחר עזיבתו המטלטלת של ג'ק דורסי כאיש החזק בחברה, מי ששימש המנהל הטכנולוגי הראשי שלה קודם לעמדה הבכירה ביותר. נמצא בטוויטר מאז 2011 ונכנס לתפקידו האחרון ב-2017, מה הוא עוד מביא איתו לשולחן?
מערכת ice | 
ג'ק דורסי (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של ג'ק דורסי, pixabay)
לאחר ההודעה הדרמטית של המייסד המשותף של טוויטר והמנכ"ל בפועל, ג'ק דורסי היום (שני), שהודיע כי פרש מתפקידו החל ב-29 בנובמבר, דירקטוריון החברה מינה פה אחד את מנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה, פאראג אגרוואל, כיורשו.
"החלטתי לעזוב את טוויטר כי אני מאמין שהחברה מוכנה להמשיך מהמייסדים שלה", אמר דורסי בהצהרה. המנכ"ל היוצא בן ה-45 הביע אמון במחליפו, אגרוואל, שהצטרף לטוויטר ב-2011 ומונה ל-CTO של החברה ב-2017.
 
"האמון שלי בפראג כמנכ"ל טוויטר הוא עמוק. עבודתו במהלך 10 השנים האחרונות עברה שינוי. אני אסיר תודה על המיומנות, הלב והנשמה שלו. זה הזמן שלו להוביל", הסביר דורסי, שמסיים את דרכו בענקית הרשת אחרי 15 שנה.
לפני שהצטרף לטוויטר, פארג כיהן בתפקידי מנהיגות ב-Microsoft Research וביאהו מחקר. על פי הביוגרפיה של אגרוואל בפרופיל שלו בטוויטר, הוא אחראי על "האסטרטגיה הטכנית של טוויטר ופיקוח על למידת מכונה ובינה מלאכותית על פני צוותי הצרכנים, ההכנסות והמדע".
 
בדצמבר 2019, מנכ"ל טוויטר, ג'ק דורסי, הודיע ​​כי אגרוואל יהיה אחראי על פרויקט Bluesky, "צוות עצמאי של אדריכלים, מהנדסים ומעצבים בקוד פתוח לפיתוח תקן פתוח ומבוזר עבור מדיה חברתית שיעזור לשלוט טוב יותר במידע פוגעני ומטעה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה