כסף וצרכנות

חוגג בדרך להפטר מבית"ר ירושלים? התפתחות דרמטית בעסקה האפשרית

בעלי בית"ר ירושלים שוב מתקרב למכירה אפשרית של המועדון? אחד הרוכשים הגיש לראשונה הצעה רשמית והתקווה היא שהמו"מ יתקדם לכיוון חיובי
כפיר אדר |  6
משה חוגג, בית"ר ירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
על פי פרסום הבוקר (חמישי) בוואלה! אי הוודאות הכלכלית בבית"ר ירושלים, בצל הפרשות האחרונות של הבעלים משה חוגג שממילא מחפש רוכש למועדון, לא מביאה שקט לקבוצה מהבירה, אך ביומיים האחרונים דווקא נרשמה אופטימיות בנוגע לעסקה אפשרית שתעביר את המועדון לידיים חדשות.
למעשה, אחרי קרוב כמעט שלושה חודשים של שיחות עם אנשי עסקים שונים שהתעניינו במועדון, בימים האחרונים הוגשה בפעם הראשונה הצעה רשמית על ידי אחד הרוכשים הפוטנציאליים, וכעת מתקיים מו"מ בין הצדדים במטרה להשלים עסקה בהקדם האפשרי.
 
על פי הפרסום בוואלה! גורם המעורה בפרטים מסר כי "ישנה אופטימיות זהירה, יש פער גדול בין מו"מ מתקדם לחתימה על הסכם, עוד קצת סבלנות ונדע הכל". עוד צוין כי כמו כל המתעניינים שקיבלו את החומרים הפיננסיים שביקשו על בית"ר, גם הרוכשים הפוטנציאליים חתומים על הסכם סודיות ודרשו להישאר אנונימיים, אלא אם תיסגר עסקה.
רק לפני כשבועיים, דווח כי מתנהל מו"מ בנוגע לרכישת הקבוצה מידי משה חוגג שעוד היה בלב הסערה עם פרשת 'המשחק הגדול'. אייל בסרגליק, עורך הדין שמייצג את קבוצת הרוכשים המיועדת מארצות הברית התראיין לרדיו "חמש באוויר" בערוץ הספורט וסיפק אמירות מעניינות במיוחד.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תופרים תיקים וחליפות
    יוסיפון 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    המאפיה השמאלנית האשכנזית תופרת תיקים למשה חוגג כדי לשדוד לעשוק ולחמוס אותו ןלפרק את ביתר ירושליים שהם נמצאים במחנה הימני של הפוליטיקה במדינת ישראל.
    סגור
  • 4.
    הטירוף
    המשקיף 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעלים עתידיים. ישים עשרות מיליוני שקלים. וקהל מתערב. מי יוכל לשחק. ומי לא.. שהקהל ישים מיליונים. חוץ מלפצח גרעינים. ולשדר שינאה. הם לא מסוגלים לכלום..
    סגור
  • 3.
    מה עם חוגג לא שומעים עליו (ל"ת)
    אוהד 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    אולי רמי לוי
    אבי7 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מדובר על שחקנים מהסניפים .
    סגור
  • לא פראייר
    המשקיף 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בעלים לביתר. מפסיד מראש. גם כסף. וגם אוכל עלבונות..
    סגור
  • 1.
    אם זה טביב אני בחוץ נותן את המנוי שלי (ל"ת)
    ממ 01/2022/06
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור