כסף וצרכנות

החשמל קרס: זו העיר שבה תושבים נותרו ללא חימום

ירושלים ספגה לא מעט נזקים מגל הקור הנוכחי וגם לחברת החשמל הייתה משימה קשה במיוחד לעמוד בשיא הצריכה של כל הזמנים, אבל בירושלים במספר שכונות החשמל התנתק בעקבות פגעי מזג האוויר
מערכת ice | 
חברת חשמל (צילום pixabay)
‏בשל הקור העז בירושלים וצריכת החשמל הגבוהה, נרשמו במהלך הלילה ובשבעות הערב אמש (רביעי) עומסים חריגים על הרשת אשר גרמו לקצרים ותקלות באספקת החשמל במספר שכונות בירושלים.
מחברת החשמל נמסר: "צוותי חברת החשמל, בכוחות מתוגברים, נמצאים בשטח, עושים כל שניתן על מנת לתקן את הנזקים ולהחזיר חשמל לתושבים. חברת החשמל ממליצה לתושבים להיכנס לאפליקציית התקלות של החברה ולבדוק או לעדכן לגבי התקלות.  האפליקציה מאוד נוחה ומייתרת את הצורך להתקשר למוקד 103".
 
כמו כן נמסר: "החברה מתנצלת על אי הנוחות, במיוחד במזג אוויר קיצוני, ועושה, כאמור, כל שניתן כדי לספק חשמל אמין וזמין לתושבי הבירה". כזכור, בשעות הצהריים עדכנו בחברת החשמל כי נשבר שיא צריכת חשמל של כ-14.300 מגה וואט. בחברת החשמל הדגישו: "אין אפס הפרעות באספקת החשמל וכי הרשת חשופה לפגעי מזג האוויר".
אגב, ללא חשמל עם טמפרטורה הקרובה לאפס עשרות בתי אב היו מנותקים מחשמל בשכונת נחלאות בירושלים, כמו כן גם נרשם דיווח על הפסקות חשמל גם בשכונת עיר גנים. בכלל, המוקד של חברת החשמל הוצף בפניות על תקלות בבירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה