כסף וצרכנות

אמזון מעלה מחירים: זה הסכום שיאלצו לשלם המנויים

אמזון פריים מצטרפת לנטפליקס ומודיעה, תיראו מופתעים, על העלאת מחירי המנוי. העלאת המחיר מתרחשת דווקא אחרי הדו"ח המוצלח שחשפה אמזון בו שיקפה סיכום רבעון מוצלח
מערכת ice |  3
אמזון (צילום Unsplash)
הטרנד של התקופה: להעלות מחירים, מגיע גם לענקית המסחר המקוון בזרוע הסטרימינג שלה. אפשר לומר שזה היה צפוי אחרי שהמגמה העולמית של ההתייקרויות הגיעה לנטפליקס בחודש הקודם, אמזון לא תהיה הפראיירת שתישאר מאחור, וגם היא מעה את מחירי המנוי.
אמזון מעלה את מחיר המנוי השנתי לשירת הסטרימינג שלה, "אמזון פריים" ל-139 דולר ממחיר נוכחי של 119 דולר, כך הודיעה החברה אתמול (חמישי) כחלק מתוצאות הרווח של הרבעון הרביעי. אמזון העלתה לאחרונה את מחיר פריים ב-2018, אז עלה ל-119 דולר מ-99 דולר. ארבע שנים לפני כן, היא העלתה את דמי המנוי ל-99 דולר מ-79 דולר, כך לפי דיווח של ה-CNBC.
הסטרימינג של אמזון פריים, שהושק ב-2005, נותן למנויים גישה לסרטים ותכניות טלוויזיה בלעדיות לשירות ונכון לאפריל האחרון, היו לשירות יותר מ-200 מיליון מנויים ברחבי העולם.
תוכנית המנויים נותרה אחד ממנופי הצמיחה הגדולים ביותר של עסקי הליבה הקמעונאיים של אמזון. חברי פריים מוציאים הרבה יותר על אמזון מאשר לקוחות שאינם פריים, והם גם קונים לעתים קרובות יותר.
אמזון מעלה את המחיר של פריים כשהיא מתרצת את זה, כמו כולם באתגרים הכפולים של שיבושים מתמשכים בשרשרת האספקה ​​ומגבלות עבודה. החברה העלתה שכר והציעה בונוסי חתימה נדיבים כדי למשוך עובדים בשוק עבודה צפוף. כדי למנוע שיבושים במשלוח, היא ניתבה מחדש חבילות למרחקים ארוכים ויקרים יותר כדי להביאן למתקנים עם מספיק צוות שיטפל בהן.
 
גם העלות של מנויים קיימים לפריים תתייקר. החברה מוציאה מיליארדי דולרים מדי שנה כדי להוסיף תוכן וידאו ומוזיקה מושך יותר לשירות הסטרימינג שלה. ובשנים האחרונות, אמזון הזרימה כסף לבניית רשת הלוגיסטיקה והמימוש שלה כדי להפוך את המשלוח ליום אחד לברירת המחדל לכל ארה"ב.
לפי הדו"ח שהציגה אמזון, העלייה השנתית של החברה מסתכמת בכ-17% עלייה במחיר. אמזון גם העלתה את המחיר החודשי של חברות Prime מ-$12.99 ל-$14.99, אמרה החברה. חברים חדשים יראו את המחירים המוגדלים ב-18 בפברואר, והחברים הנוכחיים יחויבו בתעריף הגבוה יותר לאחר ה-25 במרץ. מניית אמזון עלתה ביותר מ-14% בשלב מסוים ביום חמישי במסחר המאוחר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אמזון פריים הוא יותר מסטרימינג
    אריק 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא בראש ובראשונה תיעדוף והטבות בשרות הקניות. משלוחי חינם ומהירות
    סגור
  • 1.
    אופנועים וקורקינטים טסים על מדרכות
    הולך רגל 02/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה שווה כל עוד אין אכיפה של החוק האוסר על דו-גלגליים ממונעים לנסוע על מדרכות? סכנת נפשות ללכת על המדרכה!
    סגור
  • תכלס. אבל מה הקשר לפה? נפלת על הראש?
    גשש בלש 02/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקורקינט...?
    סגור