כסף וצרכנות

כעת: ההסתדרות במחאה מול בית מנכ"ל דיפלומט

עצרת מחאה ביוזמת ההסתדרות מתקיימת ברגעים אלה מול בית מנכ"ל דיפלומט. הפעילים מניפים שלטים שעליהם נכתב בין היתר "מפסיקים להיות פראיירים - קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה"
מערכת ice | 
מחאת דיפלומט (צילום דוברות ההסתדרות)
מחאה על "עושק המחיה" ביוזמת ההסתדרות מתקיימת כעת מול מנכ"ל חברת דיפלומט. 
נציגי הסתדרות ופעילים התייצבו מול ביתו של נועם וימן בשכונת צהלה תל-אביב בדרישה לעצור את עליות המחירים במשק. 
 
דיפלומט אמנם הורידה מחירים בעקבות המחאה של הצינור, אבל ארנון בן-דוד, יו"ר ההסתדרות לא התרשם והגיב לפני יומיים "המסע הזה ימשך ולמרות ההודעה המעורפלת של דיפלומט שלא מבשרת שום דבר לציבור הרחב, ממשיכים במאבק בכל הכוח"
הפעילים מניפים שלטים שעליהם נכתב בין היתר "מפסיקים להיות פראיירים - קונים חכם ונלחמים בעושק המחיה", "אני לא פראייר, ואני לא פראיירית" וכן "דיפלומט, שסטוביץ, קימברלי-קלארק - נגמרה החגיגה". יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד הוסיף: "הישראלים גמרו להיות פראיירים. נפעל מול כל מי שלוקח חלק בטירוף המחירים במדינת ישראל".

צילום: דוברות ההסתדרות
בשבועות האחרונים בחרו בהסתדרות להתמקד בכל הכוח בנושא יוקר המחיה שמטריד ישראלים רבים ותופס כעת חלק נכבד מסדר היום הציבורי והפוליטי גם כן. וגם ראשי המפלגות מקדמים את העיסוק בנושא כחלק מהבטחות הבחירות ומציעים שלל פתרונות.
בקמפיין פרסומי שמשודר גם בערוצים המסחריים, קוראת ההסתדרות להילחם ב"עושק המחיה", מונח שאותו הם מנסים להטביע.  נראה שבן דויד, שזכה מחדש בתפקיד בחודש מאי, לאחר מערכת בחירות מכוערת ומלאה לכלוכים מול עופר עיני, בחר בנושא יוקר המחייה כנושא הדגל על מנת להצדיק את מהות תפקידו. 
בתחילת השבוע התקיימה עצרת מחאה מול ביתו של נשיא התאחדות התעשיינים ד"ר רון תומר, וזאת לאחר שבסוף השבוע האחרון קיימו עשרות נציגי ההסתדרות, פעילים ואזרחים מן השורה עצרת מחאה נוספת מול ביתו של מנכ"ל דיפלומט נועם וימן. בימים הקרובים צפויות עצרות מחאה נוספות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה