משפט

עופר עיני חוטף תביעת ענק מארנון בר דוד "הטרדה מינית"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד ורעייתו הילה בתביעת ענק של חצי מיליון שקל נגד עופר עיני וראש המטה שלו על סרטונים שפורסמו במהלך הבחירות להסתדרות: "הסרטונים מציגים את בני הזוג כרהבתנים, באופן שקרי, ובת הזוג מוצגת כ-'מלכה' באופן סקסיסטי ופסול"
מערכת ice | 
ארנון בר דוד, עופר עיני (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי זלינגר)
גם לאחר הבחירות להסתדרות, הקרב בין יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד למי שהתמודד מולו, היו"ר לשעבר עופר עיני, ממשיך. הפעם: תביעת ענק על סך חצי מיליון שקל על דיבה, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות. את התביעה בשם ארנון בר דוד ורעייתו הילה בר-דוד הגישו עורכי הדין אילן בומבך ואמיר שגב סרוסי.
התביעה שהוגשה היום (שני) נגד עיני ונגד שי בירן שכיהן כראש המטה שלו בבחירות להסתדרות, עניינו בקמפיין של מטה עיני נגד בר-דוד, הכולל כלשון התביעה: "פרסומים מכפישים ושקריים".
 
על פי כתב התביעה, הקמפיין של עיני פרסם שלושה סרטונים "מבזים ושקריים הכוללים עשרות דברי דיבה". בסרטונים, כלשון התביעה, הוצגו פרטים שהציגו את בני הזוג בשחיתות, נהנתנות ועשייה לביתם: "הסרטונים מציגים את בני הזוג כרהבתנים, באופן שקרי, ובת הזוג מוצגת כ-'מלכה' באופן סקסיסטי ופסול".
 
בסרטונים שהופצו לכלל 650 אלף חברי ההסתדרות היו כחלק מהקמפיין של סיעת "כולנו-סלע" של עיני שהוקמה בשביל הבחירות אל מול סיעת "עוגנים" של בר-דוד. בסרטון נראו בני הזוג בר-דוד כחומסים את כספי ההסתדרות לצרכים אישיים, כאשר בני הזוג מוצגים כמה פעמים בבגדים מינימליים כדי, כך על פי לשון התביעה, "לבזותם באמצעות מיניותם".
בסרטון גם נטען כי בני הזוג טסו לחו"ל על חשבון ההסתדרות, על אף שהם טסו לחופשות פרטיות ועל חשבונם המלא בלבד. בסרטון נוסף נטען כי בר-דוד סייע לאשתו לקבל את תפקיד, שלכאורה לטענת הסרטון אינו הולם את כישוריה (בר-דוד מכהנת כיו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים), ואף אמרו כי עלות שכרה הוא מיליון שקל. כן גם נטען כי אחיו של בר-דוד מונה בעזרתו לתפקיד יו"ר קק"ל, והאשמות הקשורות לטענות על אמה ואחיה של הילה בר-דוד ותפקידים שסודרו עבורם כביכול.
בשל כך מבקשים התובעים פיצוי בסך של 438 אלף שקל, לחייב את הנתבעים בהוצאות משפט ושכר טרחה לעורכי הדין ופרסום עיקרי פסק הדין באופן בולט.
מטעמו של עופר עיני נמסר ל-ice כי "טרם קיבלנו את התביעה לכן לא נוכל להגיב על מה שלא ראינו"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה