כסף וצרכנות

המחירים יורדים: אלו אתרי האופנה הישראליים הזולים ביותר

נתונים חדשים מציגים כי הצרכן הישראלי נהנה לרכוש ביגוד והנעלה באונליין ובעיקר מאתרים ישראליים. אלו הם האתרים שהתברגו בחמישייה הכי פופולרית בארץ
מערכת ice |  1
רכישות אונליין (צילום freepik, shutterstock)
נתוני דוח חדש של האתר SIMILARWEB מציגים תמונה מעודדות ביותר עבור אתרי אופנה ישראליים. על פי נתוני האתר שני אתרים ישראליים, טרמינל X ו-SHOESONLINE, מתברגים בחמישיית האתרים המובילים ברכישות אופנה באונליין בקרב הצרכן הישראלי, בין החודשים מאי עד אוגוסט 2022.
טרמינל X תופס את המקום הראשון והנכסף, במקום השני מתמקם אתר SHEIN הסיני, במקום השלישי אסוס, SHOESONLINE במקום הרביעי וקסטרו בחמישי. בעשיריה נמצאים גם האתרים של פקטורי 54, זארה, דלתא, נייק ורנואר.
 
לצד המקום האהוב שתופסים אתרים ישראליים בליבו של הצרכן הישראלי, עצם הרכישות המרובות מראה על מגמה מעניינת ביחס ליוקר המחייה. בעוד שאנו רואים עלייה חדה במחיר מוצרים רבים במשק, במדד המחירים של חודש יולי דווקא המדד של תחום האופנה וההנעלה ירד ב-4%.
 
על כך הגיב המנכ"ל והבעלים של SHOESONLINE, דקל סטולרו: ״מדברים הרבה על יוקר המחיה בישראל בתקופה האחרונה אבל דווקא בתחום האופנה בשנים האחרונות המחירים רק יורדים בזכות שחקנים כמונו שהביאו את בשורת המחיר לעולם המותגים, זאת בזכות עבודה מתמשכת שאנו עושים במטרה לייצר רשת קשר עולמית לכל הספקים של המותגים הגדולים במחירים הטובים ביותר. הצרכן הישראלי הוא חכם, מודע למחירים בעולם ועושה קניות במזרח אירופה ובאתרים בינלאומיים כאשר הצלחנו כשחקן ישראלי לספק עבורו מענה של המחיר הטוב ביותר ובהתאם הנתונים לא משמחים אותי אך לא מפתיעים".
התמקמות האתר בבעלות סטולרו בחמישייה הפותחת חושפת בפנינו גם מה הצרכן הישראלי מעדיף לרכוש, כשזה מגיע לתחום האופנה וההנעלה. מסתבר כי מדובר בעיקר בבגדי ומוצרי ספורט וכי מאז תקופת הקורונה ישנה עלייה חדה בביקוש לבגדי ספורט וההגעה ארצה של מותגים, דוגמת אלו-יוגה, רק מגבירה אותו.
 
יתרה מכך, מתגלה כי העיר המובילה ברכישות אונליין היא תל אביב, ולאחריה כרמיאל, יבנה, אשקלון, בית שמש, נצרת ופתח תקווה.
אלון לוריא, משנה למנכ"ל TERMINAL X: "אתר האופנה TERMINAL X ממשיך להוביל את הענף ולהציע לצרכנים הישראלים חווית קנייה שלמה וייחודית- מגוון רחב של למעלה מ-180 מותגים מקומיים ובינלאומיים, מבחר של דגמים טרנדיים ועד להובלת מגמות אופנה חדשניות דרך פריטים מקוריים של מותגי הבית של האתר. אנו פועלים להביא ללקוחותינו חווית קניה איכותית ומתקדמת הכוללת בתוכה שירות החזרות והחלפות מהיום למחר שמעניק ללקוחות ערך מוסף שלא קיים היום בענף, מחירים תחרותיים, הנחות משתנות והמשלוחים המהירים בשוק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שטויות!!
    מיי 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור מי שרוכשת בכל האתרים.. המחירים מופקעים ולא מאוזנים בשיט. שוז און ליין מספקים אחרי 3 חודשים סחורה במק3ה הטוב וזה רק כשהתלוננת. טרמינל שירות יחסית מוצלח מאד. אך אני רואה מחירים ברשת לעומתם ועל אותו פריט- הם לוקחים פי כמה וכמה
    סגור