כסף וצרכנות

פתחון לב ותדיראן בשיתוף פעולה למען משפחות נזקקות

לקראת החגים ומשדר ההתרמה השנתי של "פתחון לב": תדיראן נרתמת לטובת הארגון,  המסייע למשפחות נזקקות

מערכת ice | 
קבוצת תדיראן נרתמת לטובת "פתחון לב" בפעילות שתחל לקראת החגים ומשדר ההתרמה השנתי של הארגון שישודר ברשת 13, טרום חג ראש השנה, ותימשך במהלך השנה הקרובה. במשדר שייערך ב-21/9, ייקחו חלק מיטב אמני ישראל במטרה לגייס תרומות למשפחות נזקקות לקראת השנה החדשה כך שיוכלו לחגוג את החג בצורה מכובדת וראויה. הסכום שיגויס במסגרת המשדר, שנערך בשיתוף קבוצת תדיראן, יסייע בהמשך פיתוח סל השירותים שמעניק הארגון בהם: חלוקת סלי מזון, מיצוי זכויות סוציאליות, ליווי לתעסוקה ומיגור העוני בישראל.
 
הפעילות כוללת סיוע ותמיכה שוטפת בעשייה של הארגון בשנה הקרובה בשיפוץ וצביעת בתים של משפחות נזקקות ברחבי הארץ, התקנת מזגנים חדשים, טיפול ותחזוקה של מזגנים קיימים וחלוקה ושינוע של סלי מזון למשפחות הנתמכות על ידי העמותה. בפעילות שהחלה, לקחו חלק עשרות מעובדי תדיראן, באתרים שונים ברחבי הארץ על מנת שהמשפחות יוכלו לחגוג כראוי את החג.
 
משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בקבוצת תדיראן: "תדיראן גאה לתמוך בעמותת פתחון לב ובמשדר ההתרמה השנתי של העמותה. כחברה שחרטה על דגלה ערכים של ערבות הדדית ומובילה סביבה בריאה אנו רואים חשיבות רבה בסיוע ובהתנדבות במטרה לסייע לאוכלוסיות חלשות ולהפוך את הבתים לבריאים יותר, כך שכל בית בישראל יוכל לחגוג את החגים הקרבים באופן מכובד וראוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה