כסף וצרכנות

תל אביב מחסלת את וולט? "לא יהיו עוד אזהרות"

רון חולדאי החליט לטפל בתופעת הנהיגה הפרועה של נהגי וולט: "שיטת הזיהוי הנוכחית של שליחי וולט פשוט לא עובדת. לכן הנחתי את החברה לשנות מן היסוד את מבנה מספרי הזיהוי של השליחים, הכרטיס הבא יהיה כרטיס אדום"
מערכת ice |  2
אפליקציית המשלוחים וולט (צילום וולט, vecteezy)
לא מעט טענות קשות נכתבו לאחרונה מצד אישים מוכרים נגד חברת וולט ובמיוחד נגד השליחים שלה, שלדבריהם מהווה סכנה אמיתית לנהגים ולעוברי אורח בכבישים ובמדרכות, בדגש על העיר תל אביב. גם ראש העיר ללא הפסקה, רון חולדאי, החליט לעשות מעשה ולא רק לכתוב על כך.
חולדאי כתב בטוויטר שלו: "הוצאתי כרטיס צהוב לוולט. השבוע נפגשתי עם ליאור אשכול, מנכ"לית וולט ישראל והבהרתי לה את עמדתי הבלתי מתפשרת בנוגע לנהיגה הפרועה של שליחי וולט ברחבי העיר. מובן לי שתושבות ותושבים רבים נהנים משירותי החברה, אך לא נוכל להמשיך ולהרשות את פעילותה בכל מחיר".
 
עוד נכתב: "זה עולה לנו בדם, וחיי אדם חשובים יותר מכל ארוחת צהריים. על אף שאני מברך על כוונת משרד התחבורה לחייב לוחית רישוי לכל רוכב על דו גלגלי חשמלי, איני מתכוון לשבת בחיבוק ידיים ולהמתין שהחקיקה תיכנס לתוקף. זה עשוי לקחת עוד זמן רב. בנתיים אנו פועלים בערוצים מקבילים בכל מקום שניתן".
חולדאי המשיך: "נכון להיום לשליחי וולט יש חלק לא מובטל בהשחתת תרבות הנהיגה בעיר. זה חייב להיפסק. לתפיסתי, האחריות על הנהיגה המסוכנת רשומה על שמה של החברה המפעילה. אותי לא מעניין המודל העסקי, לא מעניין אם השליחים עובדי החברה או פרילנסרים. זה פשוט לא מעניין".
בהמשך דבריו טען: "הדבר היחיד שמעניין הוא הבטיחות של תושבי העיר. על זה לא נוכל להתפשר. האמת היא ששיטת הזיהוי הנוכחית של שליחי וולט פשוט לא עובדת. לכן הנחתי את החברה לשנות מן היסוד את מבנה מספרי הזיהוי של השליחים".
לסיום הבטיח חולדאי: "זאת על מנת ליצור מציאות בה הפיקוח העירוני, משטרת התנועה והחברה עצמה יוכלו לסגור מעגל מהיר. בכל במקרה של עבירות תנועה על ידי שליחים. כך ששליח שיעלה המדרכה ייצטרך מהר מאוד לחפש עבודה חדשה. לא יהיו עוד אזהרות, זאת ההזדמנות האחרונה לתקן את הדרך. הכרטיס הבא יהיה כרטיס אדום".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איך מגייסים את עירית רחובות ליוזמה?
    יעל פאיוק 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי איך שהם מתנהגים בבריונות, ככה הם בורחים ואין אפשרות לאסוף פרטים.... היום אלד עקף מימין, סיכן את עצמו ואותי, צפרתי , עלה על המדרכה בפרסה בין הולכי הרגל עקב אחרי, שאל באיום " מה קרה" וירק עליי... ודהר נגד כוון התנועה וברח.
    סגור
  • 1.
    מה עם הקורקינטים
    אזרח 09/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקורקינטים מסוכנים הרבה יותר לרוכב וגם לסביבה אבל שם אין על מי להיות גיבור ומשטרה ממילא לא מראה נוכחות בעיר.
    סגור