כסף וצרכנות

הלילה: נתיבי איילון ייחסמו הרמטית בעקבות הבולען

הבולען שנפער סמוך למחלף השלום בנתיבי איילון, ממשיך להעסיק את חברת נתיבי איילון שמודיעה על חסימה מוחלטת של הכביש במקטע המסוכן
מערכת ice | 
בעקבות היפערות הבולען בנתיבי איילון, חברת נתיבי איילון תתבצע חסימה הרמטית לילית באיילון דרום בין מחלף ההלכה למחלף השלום לצורך ניטור הקרקע בשנית באיזור הבולען ברמפת היציאה במחלף השלום באיילון דרום.
כחלק מעבודות לבדיקת הקרקע והיערכות לפתיחת רמפת היציאה ממחלף השלום יבוצעו עבודות ובמסגרתן יחולו הסדרי התנועה הבאים:
הלילה, (חמישי) בין השעות 06:00-22:00 תחסם רמפת הכניסה ממחלף ארלוזורוב לאיילון דרום  כמו כן, יצומצמו נתיבי נסיעה במקטע זה. בנוסף, בין השעות 05:00-24:15 תתבצע חסימה הרמטית של איילון דרום בין מחלף ההלכה למחלף השלום.
נתיבי איילון מבקשים להדגיש כי במהלך שעו החסימה לא תתאפשר כניסה לאיילון דרום ממחלף ההלכה וכמו כן הכניסה לאיילון דרום תתאפשר במחלף השלום  עם סיום העבודות שהוגדרו, רמפת היציאה מאיילון דרום למחלף השלום תישאר חסומה.
העבודות מתואמות עם המשטרה שתהיה נוכחת במקום ומתבצעות בשעות הלילה על מנת להקל על הנהגים ולמזער את אי הנוחות, כאשר התנועה תוסט לכבישים מקבילים.
 
נזכיר כי היווצרות הבולען התרחשה לפני כשבועיים, כאשר בלב כביש 20 נפער תוך שניות בור כתוצאה של היווצרות נוזלים מאתר הבניה הסמוך בו נבנהה בימים אלה מגדל הספירלה הרביעי של מגדלי עזריאלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה