כסף וצרכנות

חברת הביטוח הישראלית מגיעה לבריטניה: "אבן דרך משמעותית"

החברה מכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הביטוח הבריטית הגדולה ביותר ואחת מחברות הביטוח הוותיקות בעולם
מערכת ice | 
למונייד (צילום פייסבוק/Lemonade)
חברת האינשורטק Lemonade מודיעה היום על המשך התרחבותה הגלובלית עם כניסתה לבריטניה, שם תציע את מוצר ביטוח הדירה והתכולה. בכך, מצטרפת בריטניה למדינות נוספות באירופה בהן פועלת למונייד לצד צרפת, גרמניה והולנד. למונייד תציע ביטוח דירה החל מ-4 ליט״ש לחודש הכולל כיסוי לכל החפצים האישיים עד 100,000 ליט״ש וכן כיסוי חפצים עולמי. 
בבריטניה, ישנם למעלה מ-67.5 מיליון תושבים ולפי בדיקה של חברת המחקר IBIS למעלה מ-28.3 מיליון משקי בית. יתרה מכך, סך הפרמיות ברוטו של שוק ביטוח משקי הבית בבריטניה הוערך בלמעלה מ-6 מיליארד ליש"ט בשנת 2020. בריטניה נחשבת לאחת המדינות שמוציאות הכי הרבה כסף על מוצרי ביטוח באירופה, כאשר הפרמיה לנפש בבריטניה גבוהה  בכ-42% ביחס לממוצע של מדינות ה-OECD. 
למונייד נכנסת לשוק הבריטי עם שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח עם חברת הביטוח Aviva, המבטחת הכללית הגדולה ביותר בבריטניה. לAviva כ-18.5 מיליון לקוחות והיא פועלת בבריטניה, אירלנד וקנדה, וכן בעלת השקעות בינלאומיות בסינגפור, סין והודו. Aviva נסחרת בבורסה לניירות ערך בלונדון, ומנייתה נכללת במדד FSTE 100. ״שיתוף הפעולה עם Aviva, חברת ביטוח ותיקה, מהווה הבעת אמון בלמונייד ובאסטרטגיה שלה. החיבור בין החברות הוא טבעי ומתבקש. למעלה מ-325 שנות ידע וניסיון שיש ל-Aviva, לצד חווית ביטוח טכנולוגית ופרסונלית של למונייד, תיתן הצעת ערך ייחודית לשוק השוכרים ובעלי הדירות בבריטניה״, מוסיף וינינגר.
 
לדברי אדם ווינסלו, מנכ״ל Aviva בריטניה ואירלנד: "אנחנו שמחים לחבור ללמונייד בשותפות ארוכת טווח בבריטניה. אנו חולקים השקפה משותפת לגבי האופן שבו דיגיטל, בינה מלאכותית ודאטה יכולים לשנות את חוויית הלקוחות, והתפקיד שמבטחים יכולים למלא בבניית קהילות חזקות יותר. שיתוף הפעולה בין החברות יבטיח שהצעות טובות יגיעו למגוון רחב יותר של לקוחות, כולל שוכרים, פלח מצומצם אך צומח בשוק הביטוח הבריטי. לאורך 325 שנים התאמנו את עצמנו ושגשגנו בעולם משתנה. השותפות שלנו עם למונייד מסמנת את הכוונה שלנו להמשיך בכך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה