כסף וצרכנות

בפעם השלישית השנה: מקדונלד'ס מעלה מחירים

רשת המזון המהיר האהובה, מקדונלד'ס, מודיעה היום עלייה נוספת במחירי המנות הפופולריות שלה בארץ בטענה כי מוצרי המזון מתייקרים. מדובר בעלייה השלישית במספר השנה אשר מגיעה בצל ההתייקרות של מוצרי צריכה בסיסיים רבים בסופרים 
מערכת ice |  2
מקדונלדס (צילום Magma Images)
השבוע יבואניות רבות הודיעו לרשתות הקמעונאיות כי כפי שתוכנן מחירים של מוצרי צריכה בסיסיים יעלו בכ-20%. כעת, מסתבר שהיבואניות הן ממש לא היחידות שרוצות לדרוש יותר מהצרכן הישראלי והיום רשת המזון המהיר מקדונלד'ס בארץ מודיעה כי תעלה את מחירן של מוצרים נבחרים, גם בסניף וגם במשלוחים - בשקל.
העלייה הראשונה במחיר של מוצרי הרשת נרשמה בסוף שנת 2021 כאשר מחיר של המנה הקלאסית של המק רויאל עמדה על 45 שקלים. חודשים ספורים לאחר מכן באפריל האחרון המחיר עלה ל-46 ש"ח, חודשיים לאחר מכן שוב עלה ל-47 שקלים וכעת המחיר עולה ל-48 ש"ח. סך הכול מדובר בעלייה של 7%. 
 
המצב זהה גם עבור ארוחת הביג מק האהובה שעלתה ב-8.5% כאשר המחיר עלה מ-37 ש"ח ל-38 ש"ח. כמו כן, נרשמה עלייה של שקל באותם המוצרים בשירות המשלוחים, כמו גם במוצרים נוספים כמו ארוחת הצ'יקן סטייק. 
בפעמים הקודמות שעלה המחיר הרשת הביאה מגוון סיבות ותירוצים לצעדים הללו, ביניהן המסים החדשים על שתייה מתוקה והמס על הכלים החד פעמיים. הפעם הרשת מסבירה כי מדובר בהעלאה של אחוז בודד, לכאורה, במחיר וזאת לאור התייקרות מוצרי המזון. יחד עם זאת, הזכירו כי למרות העלייה במחירים, מחיר ארוחת הילדים ממשיך להישאר זהה ויעמוד על 27 שקלים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    צביעות
    שלומי 10/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חרם צרכנים לא להיכנס לסניפים שלהם גם ככה המחירים בשמיים פשוט לא להיכנס
    סגור
  • 1.
    מי אוכל את הזבל הזה? (ל"ת)
    בונבון 10/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור