כסף וצרכנות

הלוטו בטירוף: הפרס הגדול ביותר בכל הזמנים יוגרל

אחרי שאף אחד לא זכה בפרס הגדול ביותר שחולק בהיסטוריה על סך 1.6 מיליארד דולר, הפרס הראשון בלוטו האמריקאי (הפאוורבול) עלה ל-1.9 מיליארד דולר
מערכת ice |  1
לוטו (צילום Photo by Waldemar Brandt from Pexels)
מטורף: אחרי שאמש (שבת) נערכה הגרלת הלוטו האמריקאי (הפאוורבול) הגדולה ביותר אי פעם בסך של 1.6 מיליארד דולר, הלוטו מעלה שלב כאשר ההגרלה הבאה כבר תהיה הרבה יותר מטורפת ותעמוד על 1.9 מיליארד דולר עבור הפרס הראשון.
כזכור, הסכום הגבוה ביותר שחולק היה 1.586 מיליארד דולר בו זכו שלושה מנחשי פאוורבול ב-2016. "אנחנו עדים להיסטוריה בהתהוות עם הקופה הזו של 1.6 מיליארד דולר", מסר בהצהרה ביום שישי דרו סוויטקו, יו"ר קבוצת המוצרים של פאוורבול ומנהל הלוטו בפנסילבניה, עוד לפני שנודע כי ההגרלה הבאה כבר תעמוד על סכום אסטרונומי של 1.9 מיליארד דולר. "מה שמרגש הוא שהריצה הזו כבר יצרה מיליוני זוכים, כולל כמעט 100 שחקנים שזכו בפרסים בשווי מיליון דולר או יותר".
 
בין השורות: פאוורבול אמר שמכיוון שמספרים נמשכים משתי קבוצות של מספרים, הסיכויים לזכות בפרס מחושבים על ידי שילוב הסיכויים עבור שתי קבוצות המספרים עבור כל רמות הפרס. הסיכוי הכולל לזכות בפרס הוא 1 ל-24.9, אבל הסיכויים לזכות בקופה של פאוורבול הם 1 ל-292.2 מיליון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפעל בית שימוש
    אליהו 11/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין רבע סיבה לסבול מכלום ושום דבר בעולם הזה מלבד השיטה ואפס הנהגה עולמית עבדים בני עבדים של חמורים בני חמורים וחוזר חליללה
    סגור