כסף וצרכנות

שיתוף פעולה חדש בין "קפטן בורגר" ל"רידיפיין מיט"

שיתוף פעולה חדש ובלעדי בין רשת "קפטן בורגר" וחברת הפודטק "רידיפיין מיט" יוצא לדרך. במסגרת שיתוף הפעולה יושק המבורגר רידיפיין מיט בסניפי קפטן בורגר
מערכת ice | 
רידיפיין קפטן בורגר (צילום גיל אבירם)
לאחר חודשים רבים של הכנות כעת זה קורה: רשת קפטן בורגר, בבעלותו של המסעדן יקי כביר, משיקה המבורגר רידיפיין מיט חדש שמצטרף לתפריט הרחב של הרשת. שיתוף הפעולה עם חברת הפודטק רידיפיין מיט שמייצרת "בשר-חדש" ללא רכיבים מן החי בטכנולוגיות מתקדמות, 'הולידה' את מנת ההמבורגר החדשה של הרשת שתחליף את המנות הטבעוניות הקיימות.
ההמבורגר של רידיפיין מיט יקבל את אותו תהליך ההכנה שמייחד את רשת קפטן בורגר, "הסמאש" – המבורגר "שפכטל" – הקציצה נמעכת על פלאנצ'ה, נצלית זמן קצר מכל צד ונכנסת ללחמנייה, במידת עשייה אחידה. ברשת מתגאים בחומרי גלם המגיע בכל יום לסניפים ממגדלים איתם עובדים ולא קופאים ממפעל.
 
חברת הפודטק הישראלית רידיפיין מיט הוקמה בשנת 2018 על ידי אשחר בן שטרית ואדם להב וזאת במטרה לפנות ל"אוהבי בשר", ולא לקהל הצרכנים המסורתי של חלבון מן הצומח. החברה שמה לעצמה מטרה לייצר חוויה בשרית מושלמת תוך הגה למרקם, טעם ועסיסיות זהים לבשר מהחי, תוך שימוש בטכנולוגיה וחומרי גלם צמחיים בלבד וללא צורך בבעלי חיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה