כסף וצרכנות

יובל המבולבל משקיע מיליון שקל: זו החברה בה נכנס שותף

כוכב הילדים והישרדות VIP, שחבר לחברת המשחקים ביזי-טופ ונכנס שותף במותג צעצועים חדש שנכנס לישראל בשם "סופרטינגס", כשמדובר בלא פחות ממיליון שקל שהשקיע
מערכת ice | 
יובל המבולבל (צילום מסך רשת 13, pexels)
יובל שם טוב, הלא הוא יובל המבולבל לא מפסיק למנף את הקריירה שלו והיום (חמישי) נודע שחבר לחברת המשחקים ביזי-טופ ונכנס שותף במותג צעצועים חדש שנכנס לישראל בשם "סופרטינגס", כשמדובר בלא פחות ממיליון שקל שהשקיע.
מיובל המבולבל נמסר בתגובה: "אכן נכנסתי שותף בסופרטינגס יחד עם ביזי-טופ מתוך אמונה במותג. זה צעד ראשון לקראת שותפות ארוכת טווח. אני רוצה להביא לילדים בישראל את הטוב ביותר".
 
אגב, רק בשנה שעברה גרף כוכב הילדים סכום נאה, כאשר לרגל השקת סדרת הדלתות החדשה 'אולטרה קוויט פרו' של דלתות חמדיה, המבודדות רעשים, יצא המותג בקמפיין בכיכובו של כוכב הילדים  יובל המבולבל, בתקציב הנאמד בכחצי מיליון שקל.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום ברודה קפלן, תחת המסר: "דלתות אולטרה קוויט לבית שקט ורגוע"  והוא יתוקשר בטלוזיה, ברדיו, בדיגיטל ובאולמות התצוגה של דלתות חמדיה, יובל שם טוב ירוויח עבור דמותו בפרסומת שכר של מאות אלפי שקלים.
 
בסרטונים שיעלו  השבוע  רואים זוג ישן שנת צהריים כאשר מנוחת הצהריים נקטעת  עקב רעשים החודרים לתוך החדר שינה  על ידי יובל המבולבל ששר, רוקד ועושה רעשים,  עד שמבינים שהרעש מגיע מהדלת הפתוחה , כאשר הדלת נסגרת מקבלים שקט על ידי בידוד מלא מהרעש. מה שממחיש את איכות דלת החדר בטכנולוגיית אולטרה קוויט המבודדת רעשים של דלתות חמדיה.
מדובר, בדלתות לחדרי הבית: אולטרה קוויט פרו (ULTRA QUITE PRO) המבודדות רעשים על בסיס טכנולוגיה פורצת דרך להפחתת רעשים, המיועדת לחדרי הבית, יחידות הורים, חדרי ילדים ומתבגרים, חדרי עבודה, קליניקות ומשרדים לקבלת שקט.
ענת פרץ דודי, סמנכ"לית השיווק בקבוצת חמדיה גרופ, מסרה: "הקמפיין ישים דגש על הערכים הבולטים של המותג הדוגל בחדשנות:  השקת טכנולוגיית האולטרה קוויט, הרשום כפטנט בלעדי לבידוד רעשים של חברת דלתות חמדיה. ממחקרים שביצענו הבנו כי ערך "השקט" הינו ערך  אמיתי וצורך קיומי בתוך הבתים במיוחד בשנתיים האחרונות (תקופת הקורונה), שבהם בילינו שעות רבות בתוך הבית יחד ושימש לנו יותר מהרגיל כחדר עבודה, לימודים, משחקים ועוד. הקמפיין הינו חלק מהמיתוג המחודש באמצעותו אנו מציגים את החוזקות והבידול של  דלתות חמדיה משאר השוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה