כסף וצרכנות

ההסתדרות הלאומית נגד שביתת נמל אשדוד: "ניסיון פסול ואינו חוקי"

במכתבו מאיים איתמר שרוני, מנכ"ל ההנהלה הפעילה בהסתדרות הלאומית כי "במידה והנהלת הנמל לא תתעשת ותאפשר לעובדיה לשוב לעבודתם - תפעל הלאומית במישור המשפטי״
מערכת ice | 
נמל אשדוד (צילום באדיבות נמל אשדוד)
במכתב חריף שיצא לפני זמן קצר להנהלת נמל אשדוד, איתמר שרוני, מנכ"ל ההנהלה הפעילה בהסתדרות הלאומית, דורש מהנהלת הנמל לאפשר לעובדים המעוניינים לשוב לעבודתם, לשלם את שכרם ולא להיות כלי במשחק הפוליטי של ההנהלה וההסתדרות הכללית.
שרוני: "ניסיונה של חברת נמל אשדוד, חברה ממשלתית, לכפות על ציבור העובדים את השביתה המעין פוליטית המנוגדת לדעותיהם הפוליטיות והשקפתם של עובדים רבים  - ניסיון פסול ואינו חוקי. עובדים רבים התייצבו לעבודתם וביקשו לעבוד – ואילו הנהלת חברת נמל אשדוד אסרה על כך ומסרבת לשלם להם שכר". במכתבו מאיים שרוני כי "במידה והנהלת הנמל לא תתעשת ותאפשר לעובדיה לשוב לעבודתם - תפעל הלאומית במישור המשפטי״.
 
מוקדם יותר היום, יצאה ההסתדרות הלאומית נגד ההחלטה להשבית את המשק באופן טוטאלי, ובמכתב של יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית, הוא מזהיר מפני ההשלכות: "אירועי הבוקר אשר כוללים שביתות והשבתות מעמידים את המשק, ערב חג הפסח, בסכנה קיומית וחובה על כולנו דווקא בעת קשה זו לשמור על עמודי התווך של המדינה. כולנו בקונפליקט בין הצורך לתמוך בהדברות בין הצדדים לבין הזכות האישית של כל עובד ועובדת להמשך ביטחון תעסוקתי".

איתמר שרוני (יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה