כסף וצרכנות

קרפור חושפת לראשונה: קניות מרחוק גם בלי להגיע לסניף

ענקית המזון הבינלאומית קרפור השיקה הבוקר 50 סניפים ראשונים בישראל. אורי קילשטיין, מנכ"ל קרפור ישראל: "היום מתרחשת רעידת אדמה בשוק המזון הישראלי". צפו בתמונות הראשונות של הסניפים החדשים
כפיר אדר |  5
קניות מרחוק בקרפור (צילום freepik, לנס הפקות)
קרפור ישראל השיקה הבוקר (שלישי) 50 סניפים ראשונים ברחבי הארץ (הרשימה המלאה מטה). זו הפעם הראשונה בה ענקית מזון בינלאומית פותחת סניפים בישראל. טקס ההשקה התקיים במעמד ניר ברקת שר הכלכלה, אלכסנדר בומפרד מנכ"ל קרפור גרופ, פיליפ הוזה יו"ר הדירקטוריון של קרפור גרופ, פטריק לאספרגו מנכ"ל הפעילות הבינלאומית של קרפור, אורי קילשטיין מנכ"ל קרפור ישראל, צביקה שווימר מנכ"ל אלקטרה צריכה, דני ומייקי זלקינד בעלי השליטה באלקטרה ואייל אלי יו"ר ועד העובדים. 
קרפור מחזיקה בכ-14  אלף סניפים באירופה, במזרח התיכון, בצפון אפריקה, במזרח אסיה ובאפריקה, ולה מחזור מכירות של כ- 400 מיליארד שקלים (כמעט פי 6 ממכירות כלל השוק בישראל). כלל הסניפים תוכננו ע"י קרפור והוקמו לפי הקונספט של הרשת תוך עמידה בסטנדרטים הבינלאומיים שלה. טרום ההשקה וכחלק מתהליך הסבת הסניפים והתאמתם לסטנדרט הבינלאומי, פקדו את הסניפים בישראל כ- 20 בעלי מקצוע מרשת קרפור העולמית על מנת להכשיר את הצוותים המקומיים. 

צילום: לנס הפקות
הסניפים נפתחים בשלושה פורמטים: Carrefour City (החנויות השכונתיות), Carrefour Market ו- Carrefour Hyper (חנויות הדיסקאונט). כשנה לאחר חתימת ההסכם בין אלקטרה מוצרי צריכה לרשת הקמעונאות הצרפתית קרפור, הסניפים נפתחים בהשקעה של כ- 250 מש"ח וכפי שהרשת פרסמה השבוע, עד לסוף השנה הנוכחית צפויה קרפור ישראל לעמוד על 80-100 סניפים.
ניתן למצוא בסניפי הרשת בישראל מגוון רחב של למעלה מ- 1,000 מוצרי קרפור בכ-82 קטגוריות וביניהם מוצרי מזון, מוצרים אורגניים, מוצרי טואלטיקה וניקיון ומוצרי נון פוד באיכות אירופאית ובמחירים מנצחים. כמו כן, במקביל להשקת הסניפים הפיזיים ברחבי הארץ, הושק אתר קרפור Online. בשלב הראשון, יפעל האתר בפתיחה מדורגת של אזורי חלוקה באונליין לטובת שימת דגש על רמת שירות טובה, ובהמשך הפריסה הארצית תתרחב לאזורי חלוקה נוספים. האתר נבנה בשיתוף פעולה ויתופעל על ידי "שותפות קמעונאות אונליין", המנוסה בהפעלת שירות סופר אונליין ברחבי הארץ מזה כמספר שנים (קוויק שירות סופר אונליין).
 
באתר הושקעו משאבים רבים ליצירת חוויית קנייה חדשנית, נוחה ויעילה. קרפור תגדיל את התחרותיות בשוק משלוחי הקמעונאות ותהיה שחקן משמעותי אל מול המתחרים. באתר ההזמנות קרפור Online ניתן יהיה למצוא את שלל מוצרי קרפור הקיימים בסניפים הפיזיים.
פטריק לאספרגו, מנכ"ל הפעילות הבינ"ל של קרפור: "קרפור גאה להשיק היום באופן רשמי את רשת קרפור ישראל עם פתיחת 50 סניפים ראשונים ברחבי הארץ, וזאת כחלק מאסטרטגיית הפיתוח הבינלאומית של קרפור, בהתאם לתוכנית קרפור עד 2026. אנו משוכנעים כי קרפור ישראל תיתן מענה אמיתי לצרכנים הישראלים ותשפר עבורם משמעותית את כוח הקנייה".
אורי קילשטיין, מנכ״ל קרפור ישראל: ״היום מתרחשת רעידת אדמה בשוק המזון הישראלי. בפעם הראשונה בהיסטוריה, רשת קמעונאות בינ״ל, מהמובילות בעולם, נכנסת לישראל וברגע אחד עומדים להיפתח 50 סניפים עם היצע של למעלה מ1,000 מוצרי קרפור. ביצענו הוזלות מחירים רוחביות על המוצרים הקיימים, וכן קרפור תהיה זולה באופן יחסי למתחרים בעיר, וזולה מחוץ לעיר במתחמי הדיסקאונט. לאחר ההשקה נמשיך לדחוף קדימה ועד סוף השנה נסב עוד 35-50 סניפים, וביחד נבנה כאן חברה חזקה ויציבה שתיתן את הטון בשוק קמעונאות המזון״.

 צילום: לנס הפקות
אייל אלי, יו״ר הוועד: "אנו שמחים לבשר היום לציבור בישראל על השקת רשת קרפור הצרפתית שתספק בעת ובעונה אחת גם מוצרים איכותיים וגם זולים. רשת קרפור תשבור את המשוואה הישנה והשגויה ותיתן לצרכנים שנאנקים תחת יוקר המחיה מוצרים ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא אך מבלי שמחיריהם יקרעו להם את הכיס. לצד זאת, הצרכנים ייהנו מחוויית קניה שלא תהיה דומה למה שהם מכירים ויודעים. אני יו״ר ארגון העובדים ועובדי החברה רתומים להצלחת הרשת ובהזדמנות זו נציין שמערכת היחסים של ההנהלה עם הוועד מוקדשת להצלחת הרשת והיא אינה סותרת את רווחת העובדים אלא להיפך. היא תורמת לרווחתם. אנו מזמינים את הצרכנים מעתה והלאה ללכת לסניף קרפור הקרוב לביתכם ולהיווכח בבשורה הנפלאה שהבאנו לישראל."
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אין מוקד לקוחות טלפוני לשירות אונליין
    אחד העם 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק דרך הווצאפ ולא עונים ולא חוזרים בזמנים סבירים
    סגור
  • 4.
    מגה בעיר עם מוצרי קרפור בודדים (לא במלאי!)
    עבודה בעניים 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עשיתי הזמנה אונליין, חיכיתי שבוע למשלוח. כמה שעות לפי מועד הספקה התקשרו להקריא רשימה של מוצרים שלא ניצן לספק כי הם לא במלאי. ביטלתי את המשלוח ולא אזמין שוב
    סגור
  • 3.
    שירות וואצפ של קארפור
    קובי ונגר 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שירות לקוחות וואצאפ של קרפור זה שיח של חרשים
    סגור
  • 2.
    לא ללכת לסניף חולון
    אתי 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלכתי אתמול בקושי יש מוצרים של החברה . הם עדיין מוכרים גם את המוצרים הישראלים .
    סגור
  • 1.
    רמת גן ארלוזורוב 32 (ל"ת)
    אולגה 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור