כסף וצרכנות

ניר ברקת בהשקתה של קרפור: "נביא עוד רשתות בין-לאומיות"

הבוקר הושקו ברחבי הארץ כחמישים סניפים של קרפור והמחירים וההשוואות לשאר הרשתות כבר מציפים את הרשת. עם זאת, רגע לפני הדיון הזה, ניר ברקת הגיע לסניף של קרפור ברעננה כדי לחנוך את המקום וגם להיות הקונה הראשון של הרשת בארץ
מערכת ice | 
ניר ברקת בקרפור (צילום עודד קרני, לע״מ)
הבוקר הושקו ברחבי הארץ כחמישים סניפים של קרפור והמחירים וההשוואות לשאר הרשתות כבר מציפים את הרשת. עם זאת, רגע לפני הדיון הזה, ניר ברקת הגיע לסניף של קרפור ברעננה כדי לחנוך את המקום וגם להיות הקונה הראשון של הרשת בארץ. בנאומו התייחס לפתיחה ואמר כי מדובר בסנונית ראשונה.
ניר ברקת מסר: "התרגשתי לחנוך את סניף קרפור ברעננה הבוקר ולהיות הקונה הראשון של קרפור בישראל. הפכנו את העולם כדי לאפשר את הפתיחה הזאת, אבל קרפור הם רק הראשונים כי אחריהם נביא עוד רשתות בין-לאומיות שייכנסו לתחרות על הצרכן הישראלי -ויורידו מחירים".
 
לכך הוסיף: "הפתיחה של חמישים סניפי קרפור בישראל היא צעד גדול בכיוון הנכון ואני גאה על כך. עשינו במשרד הכלכלה מהפכות בחודשים האחרונים כדי לאפשר את היום הזה. הורדנו חסמים, ביטלנו תקנים מומצאים והחלנו לראשונה את נוהל הרשתות הזרות. הפתרון הטוב ביותר לכשלי העומק בשוק המזון בישראל הוא תחרות ועוד תחרות. פתיחת קרפור היא צעד ראשון אבל ממש לא האחרון. אני מתכנן עוד שורה של צעדי עומק שיביאו לשינוי הפרדיגמה ושבירת המונופולים והקרטלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה