כסף וצרכנות

הקורקינטים השיתופיים של "ליים" מגיעים לראשונה לעיר הזאת

ליים, הספקית הגדולה בעולם של אופניים וקורקינטים חשמליים שיתופיים, מודיעה על התחלת פעילות בעיר קריית אונו. במסגרת השירות תציע ליים לתושבי העיר 150 קורקינטים חשמליים. ועד לאן הם יוכלו להגיע?
מערכת ice | 
קורקינטים של ליים (צילום Marco Verch / flickr)
ליים, הספקית הגדולה בעולם של אופניים וקורקינטים חשמליים שיתופיים, מודיעה היום (שלישי) על התחלת פעילות בעיר קריית אונו. במסגרת השירות תציע ליים לתושבי העיר 150 קורקינטים חשמליים שיהוו אמצעי הגעה נוח וירוק מקריית אונו לערים פתח תקווה,  רמת גן, גבעתיים, תל אביב, מרכזי עסקים והקריה האקדמית אונו. 
באקלים התחבורתי של גוש דן שירות הקורקינטים החשמליים הפך לשירות הכרחי. לטובת נסיעה בטוחה על תחבורה מיקרו-מובילית חשמלית, סללה העירייה בחמש השנים האחרונות וסוללת כעת כ-11 ק"מ של שבילי אופניים ובתכנון לסלול במרכז העיר וכן בשכונות החדשות, נאות אריאל שרון  ומתחם MY ONO  בדרום העיר בקרבת צומת סביון עוד 9 ק"מ. אלה יאפשרו גישה נוחה לערים הסמוכות ולמרכזי התעסוקה. בנוסף, למען שמירה על הסדר הציבורי, הקצתה העירייה 50 עמדות חנייה ייעודיות ברחבי העיר. 
 
איתי ראב"ד, מנכ"ל ליים ישראל, מסר: "תושבי קריית אונו אימצו את התחבורה המיקרו-מובילית השיתופית על מנת להתמודד עם האתגרים התחבורתיים של גוש דן. אנו שמחים על שיתוף הפעולה של העירייה שכן, יחד נוכל לאפשר שירות תחבורה נוח ובטיחותי לציבור התושבים, בעיר שמתעצמת וגדלה וזקוקה למגוון רחב יותר אמצעי ניידות". 
ישראל גל, ראש העיר קריית אונו מסר: "אני רואה חשיבות רבה בנסיעה בטוחה בשבילי האופניים הקיימים והנסללים בעיר. העירייה מקדמת את קריית אונו לקראת עתיד טוב יותר ומתקדם יותר, אשר בו, כבמרבית הערים המתקדמות בעולם, יש העדפה לתחבורה ציבורית, למיקרו מוביליות, כמו גם למרחב ציבורי שוקק ומפותח. קריית אונו תהייה העיר הראשונה במטרופולין דן שתצא מהפקקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה