כסף וצרכנות

דרמה בתחנת הרכבת בנתב"ג: לאן נעלם תיק עם 40,000 שקל?

הנוסע אשר נחת ביום שני לפנות בוקר מטיסה, עלה על רכבת לתחנת ת"א סבידור מרכז, שם גילה כי הארנק ובו הכסף הרב איננו עליו. מיד פנה הנוסע למנהל המשמרת בתחנה, המאוישת לאורך כל שעות הלילה, והחל במבצע חיפושים בעזרת עובדי רכבת נוספים בתחנות וברכבות, וכן הסתייע בעובדי רשות שדות התעופה. איך הסתיימה הדרמה?
מערכת ice |  4
רכבת ישראל (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, shutterstock)
תיק ובו שטרות דולר ויורו בשווי של כ-40 אלף שקלים נשכח אתמול (שני) לפנות בוקר בתחנת הרכבת בנמל התעופה בן גוריון, עובדי הרכבת יצאו למבצע חיפושים של כ-12 שעות שבסופם אותר התיק על ידי דיילת השירות בתחנה והכסף הושב לבעליו
הנוסע אשר נחת ביום שני לפנות בוקר מטיסה עלה על רכבת לתחנת ת"א סבידור מרכז, שם גילה כי הארנק ובו הכסף הרב איננו עליו. מיד פנה הנוסע למנהל המשמרת בתחנה, המאויישת לאורך כל שעות הלילה, מני נתני. מני מיד החל במבצע חיפושים בעזרת עובדי רכבת נוספים בתחנות וברכבות, וכן הסתייע בעובדי רשות שדות התעופה. 
 
כעבור כ-12 שעות, בשעות אחה"צ של יום שני, דיילת השירות אלינה מינייב, איתרה את האבידה בזמן שסייעה לנוסע עם מוגבלות. אלינה מיד הביאה את התיק למנהל התחנה, וזה מיהר לעדכן את איציק שיטרית מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל, שהתקשר לבשר לנוסע כי האבידה נמצאה. "יותר משהתרגשתי לשמוע שהכסף נמצא, התרגשתי לראות את המחויבות וההתגייסות של עובדי הרכבת להשבת האבידה" סיפר הנוסע כאשר קיבל חזרה את האבידה. 
עובדי הרכבת שניהלו את מבצע החיפושים ואיתרו את האבידה: בני בן זכרי מנהל תחנת נתב"ג ודיילת השירות בתחנה אלינה מינייב, מני נתני מנהל המשמרת בתחנת ת"א סבידור מרכז, ואיציק שיטרית מנהל מחלקות האבידות, ציינו כי הם התרגשו ושמחו לאתר סוף סוף את האבידה החשובה, לאחר מאמצים רבים, וכן הביעו הערכה לעובדי רשות שדות התעופה על סיועם בחיפושים.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אורחת ישראלית
    אורחת ישראלית 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כול הכבוד ישר כוח לצוות הרבכת שיהיה לכם פרנסה בשפע בזכות שעזרתם להחזיר סכום של כסף כזה גדול לאנשים
    סגור
  • 3.
    מקווה שיוזמן לחקירה ברשות המיסים (ל"ת)
    מבריח מזומן 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 2.
    ככה צריך להיות. כל הכבוד (ל"ת)
    מוטי 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    40000
    אבי 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כתבה ישנה אולי משהו לפני שנה ....
    סגור