שיווק ופרסום

בעקבות המלחמה: חברת דקטלון מבצעת שינויים רבים בחנויות

מתחילת השבוע, ובעקבות המצב הביטחוני בישראל, החליטה חברת דקטלון לבצע שינויים בשיטת העבודה בחנויותיה. כך זה יעבוד
מערכת ice |  2
שיגורים מרצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
מתחילת השבוע, ובעקבות המצב הביטחוני בישראל, החליטה חברת דקטלון לבצע שינויים בשיטת העבודה בחנויותיה. לאחר מספר ימים שבהם פעלו החנויות במצב חירום, התברר כי הביקוש לציוד מסוים עלה באופן משמעותיות ואיתה הדרישה לרכישה בכמויות גדולות.
במטרה לעזור לכמה שיותר אנשים בצורה הבטוחה ביותר עבור חברי הצוות והלקוחות ולספק מענה מהיר ויעיל, החברה פעלה על מנת לשפר את המערך הלוגיסטי ותהליך ביצוע ההזמנות.
 
החברה מסרה כי עבור הזמנות דחופות וגדולות ניתן לפנות לשירות הלקוחות ולבצע הזמנה מרוכזת ישירות מהמחסן הלוגיסטי ואיסוף מידי מהמקום (המחסן הלוגיסטי ממוקם בקיסריה וזמן האספקה נע בין שעתיים ועד אותו היום). עבור הזמנות דחופות וקטנות ניתן להגיע פיזית לחנויות שפתוחות במתכונת חירום (מלבד סניף באר שבע) במתכונת זו איש צוות יסייע ללקוחות ויביא את המוצרים המבוקשים בכניסה לחנות.
עוד נמסר מהחברה כי את המידע על זמינות החנויות עבור לקוחות ניתן למצוא באתר החברה. המידע יכול להשתנות באופן יומיומי ושעתי ובהתאם להנחיות והמצב הביטחוני. בנוסף, תתאפשר רכישה ומשלוח עד הבית דרך אתר האינטרנט שלנו שזמין 24/7. יתכנו עיכובים בזמני המשלוחים עקב המצב הביטחוני. האנשים בישראל הם בעלי לב רחב מאוד, אשר מגיעים עם יוזמות רבות ומבורכות שנועדו להקל על האנשים בשטח. אנו עובדים מסביב לשעון כדי לענות על הביקוש שנוצר עקב המצב. 
בנוסף לכך, ציינו בחברה כי הם נמצאים בקשר ישיר עם מספר עמותות על מנת לבחון אפשרות של מתן תרומה של ציוד עבור משפחות מאזור הדרום. חשוב לציין כי עקב הביקוש המוגבר בציוד שטח בשעה זו על מוצרים מסוימים ייתכנו חוסרים. נמשיך לעבוד מסביב לשעון על מנת לחדש את המלאים ולספק את השירות הטוב ביותר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מבקשת תרומה
    תמר קורן 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני משדרות . פשוט ברחתי משם בלי כלום. חסרים לי בגדים וכו'. אני נמצאת אצל משפחה בלוד 0549431018
    סגור
  • 1.
    סוף לטרור
    רוניי111 10/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפיתרון היחידי שיביא לפתרון סופי הוא להפציץ את מחסום רפיח לאפשר / להעביר את כול תושבי עזה מעבר לגבול לתוך מצריים גם בסיכון מלחמה עים מצריים שהם אגב כולם כול תושבי עזה מחבלים ותומכחי גיסטפ של החאמס
    סגור