כסף וצרכנות

לצד אפל וסמסונג: אלו חמש החברות המובילות בשוק הסלולר

בשנים האחרונות שוק הסלולר העולמי חווה שינויים כאשר שחקניות רבות הצטרפו לשוק ולצד חברות ותיקות כמו אפל וסמסונג הפכו לרווחיות ביותר. כעת, על פי דוח של חברת האנליטיקה Canalys אלו 5 החברות החזקות ביותר בשוק
מערכת ice | 
סמארטפון (צילום unsplash)
שוק הסלולר עבר מספר שינויים בשנים האחרונות, גם מבחינה טכנולוגית וגם מבחינה כלכלית. שחקניות חדשות נכנסו לשוק והתברגו לחמשת החברות הרווחיות ביותר תוך כדי שהן מציעות מוצרים איכותיים במחיר לכל כיס.
על פי דוח של חברת האנליטיקה Canalys שפורסם בTGspot, אשר סקר את הרבעון השלישי של השנה בשוק הסלולר, ברשימת חמשת החברות המוכרות ביותר לא חלו שינויים גדולים למדי, אך השוק הסיני שולט בטבלה כששלוש מתוך חמש מגיעות מסין.
 
במקום הראשון נשארה אייתנה סמסונג אשר מחזיקה נכון לרבעון השלישי של 2023 ב-20% מהמכירות ו-59 מיליון מכשירים בשוק הסלולר. אחריה במקום השני נמצאת ענקית הטכנולוגיה אפל, אשר מחזיקה 17% מנתח המכירות עם 53 מיליון מכשירים. זו ירידה קלה לאחר שהיו סביב ה-22% ו-18% בשנה שעברה.
שיאומי ממוקמת במקום השלישי עם 41 מיליון מכשירים ואילו במקום הרביעי נמצאת אופו עד 27 מיליון מכשרים אשר ירדה במהלך השנתיים האחרונות במכירות ומסתמן כי תאבד את מקומה בטבלה לשחקנית עם שם פחות מוכר.
במידה וטרנסיון היא לא חברה שמוכרת לכם זה משום שבהיא כלל לא פועלת בישראל. החברה אשר נוסדה בשנת 2006 והצליחה לעקוף מותגים שדווקא כן תכירו כמו וואן פלוס, וויוו, רילמי וגם אופו.
טרנסיון מחזיקה במספר מותגים כמו טכנו, אינפיניקס ואיטל ועל פי הנתונים, ברבעון השלישי בשנה שעברה, החברה מכרה יותר מ-26 מיליון טלפונים הבדל מזערי לנתון של אופו מה שמעיד שאולי היא תאבד את מקומה כבר ברבעון הבא.
ניתן להסיק מן הדו"ח כי הסיבה להצלחת המותגים הסינים היא העובדה שסמסונג הפחיתה את הפעילות בפלחי השוק הללו על מנת להתמקד במכירת מכשירי הפריומיום שלה על פני מכשירי הביניים, מה שמשאיר מקום למותגים שאומי וטרנסיון לגדול בשווקים המתפתחים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה