כסף וצרכנות

בצל המלחמה - הנוער הערבי מפשיל שרוולים: "אתגרים רבים"

תלמידי תיכון עתיד דאר אל חכמה לוד התגייס לעזור לחקלאים הישראלים. הנערים יצאו להתנדבות במושב אחיטוב שבמועצה האזורית עמק חפר. במהלך היום הכינו את האדמה וזרעו זרעי מלפפונים בחממות. מנכ"ל הרשת יוסי ממו: "יוצקים תוכן לערך הערבות ההדדית"
מערכת ice |  2
תלמידי בית הספר עתיד מלוד בהתנדבות למען החקלאות (צילום יח"צ רשת עתיד)
חקלאות כחול-לבן:  ענף החקלאות נקלע למשבר בשל המלחמה וזקוק יותר מתמיד לידיים עובדות על מנת לעמוד בקצב קטיף הפירות והירקות ולדאוג לגידולים החקלאיים. גם תלמידי תיכון עתיד דאר אל חכמה בלוד, מרשת החינוך עתיד, נרתמו למאמץ הלאומי ויצאו להתנדבות במושב אחיטוב שבמועצה האזורית עמק חפר.
התלמידות והתלמידים, יחד עם המנהלת, גב' אנואר קשקוש, הפשילו שרוולים, הכינו את האדמה וזרעו זרעי מלפפונים בחממות המושב. את פעילות ההתנדבות הברוכה, שנקראת "עתיד למשק", מוביל גיא הולצמן מרשת החינוך עתיד, שחיבר עשרות חקלאים לפעילות התנדבותית של תלמידי הרשת. 
 
הפעילות במושב אחיטוב התבצעה בשיתוף מרכז אגף חברה ערבית במינהל חברה ונוער במשרד החינוך. מנכ"ל רשת החינוך עתיד, יוסי ממו, סיפר בהתרגשות: "בימים אלה אנו עוסקים באתגרים רבים, הן בהמשך תפקוד למידה והן במעורבות חברתית של תלמידינו למען המשק. אני גאה בתלמידינו שיוצאים להתנדב ויוצקים תוכן לערך הערבות ההדדית. ישר כוח".

(צילום: יח"צ רשת עתיד)
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אין דו קיום איתם. זה למראית עין
    שוש 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דיי עם הסיסמאות. הערבים פה רוצים את הבית של כולנו. הם לא רוצים לחזור למדינות ערב כי שם הם לא יגיעו לרבע ממה שיש להם.פה במדינה דמוקרטית ומתקדמת כשלהם הערבים העדפה מתקנת. לימודים כמעט בחינם בית לפני גיל שלושים ותשלום מגוחך של דמי היוון למנהל ולמיסים. דיי עם זה. תנו לחיילים העדפה מתקנת. הנחות ומלגות. הערבים.השתלטו לנו על המדינה
    סגור
  • 1.
    דו קיום אמיתי
    אמיר 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההתנדבות למען חקלאים ישראלים מהווה תעודת כבוד לנערים האלה. שמח שבימים טרופים אילו יש נקודות אור בחשיכה. כל הכבוד
    סגור