כסף וצרכנות

yes שוברת את השוק: זו ההצעה למצטרפים חדשים

מבצע סוף שנה: שלושה חודשים מתנה בדיסני+ ובנטפליקס. ההטבה תינתן ללקוחות yes ו-+STING קיימים שאין להם מנוי בנטפליקס או בדיסני+ ולמצטרפים חדשים דרך אתר החברה או דרך נציגי השירות
מערכת ice |  3
חברת yes (צילום shutterstock)
רגע לפני סוף שנת 2023, חברת yes הודיעה כי תציע תכנית מנויים חדשה שכוללת שלושה חודשי נטפליקס או דיסני+ במתנה ללקוחות קיימים ולמצטרפים חדשים ל-yes ול-+STING.
מדובר על הטבה ייחודית שכן לקוחות המחוברים לשירותי סטרימינג אלה שלא דרך yes יוכלו כעת לממש את ההטבה וליהנות מצפייה חינם למשך שלושה חודשים. ההטבה תינתן ללקוחות yes ו-+STING קיימים שאין להם מנוי בנטפליקס או בדיסני+ ולמצטרפים חדשים דרך אתר החברה או דרך נציגי השירות.
 
שיתוף הפעולה בין yes ובין ענקיות הסטרימינג החל לפני כשנה וחצי ומאפשר ללקוחות yes לקבל מחיר מוזל, חשבונית אחת וליהנות מכל התכנים הטובים בעולם במקום אחד. חברת yes היא היחידה כרגע בשוק הטלוויזיה המחזיקה בשיתופי פעולה עם ענקיות הסטרימינג הבינלאומיות: נטפליקס, דיסני+ ודיסקברי+.
על פי החברה והדוחות הכספיים האחרונים ישנה עלייה מתמדת בכמות המצטרפים לחבילות האחודות הכוללת גם את ענקיות הסטרימינג וגם את yes+FIBER הכולל חיבור לאינטרנט סיבים מהיר. לחברה ישנם כבר כ-383 אלף לקוחות הצופים בטלוויזיה על גבי אינטרנט, המהווים כבר כ-67% מכלל לקוחות החברה, מה שהפוך את yes לחברת הטלוויזיה על גבי אינטרנט הגדולה והמובילה בישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    להוסיף MTV 90s ושני ערוצי FOODY
    גיא 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגיע זמן ש-yes תרכוש ותוסיף ערוץ MTV 90s ותשבץ לאפיק 71 ותרכוש שני ערוצי FOODY: FOODY, FOOD NETWORK
    סגור
  • 2.
    הצעה מעניינת
    סמדר 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד יותר מעניין, כמה אזרחים לא מנויים בנטפליקס או דיסני או שניהם
    סגור
  • 1.
    להוסיף ערוץ MTV90s ודני ערוצי FOODY לחבילה הבסיסית
    דולב 11/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ש-yes תוסיף ותרכוש ערוץ MTV 90s לאפיק 71 ולחבילת הערוצים הבסיסית של yesוגם להוסיף ולרכוש שני ערוצי FOODY: FOODY, FOOD NETWORK
    סגור